A Little Thing Called Love: Sımsıcak Bir Film..

Sevgili okurlar, öncelikle eğer bu filmi hala izlememiş iseniz yazımı hemen burada kesip şu linkten filmi indirin ve harika bir 120 dakika geçirin diyorum.. Ben bu filmi çook sevdim çünkü :) Yalnız.. Bu linkteki altyazıda bazı kısımlar eksik çevrilmiş.. İngilizce izlemek daha doğru olur bence, ben de bir dahaki sefere İngilizce altyazı ile izleyeceğim bulabilirsem..

Kısaca filmin konusundan bahsedeyim önce, konumuz klasik aslında.. Nam, Shone’a platonik aşık bir lise öğrencisidir.. Yalnız.. Kızımız biraz çirkin, yanii felaket:/  Hatta kendisi bile lisedeki hallerine “böcek suratlıydım” diyor o kadar yani :) Shone ise okulun gözbebeği, on parmağında on marifet, üstüne üstük şımarık da değil, merhametli, tatlı vs vs.. Nam Shone’un kendisini fark etmesi için neler yapacak ve işler nasıl değişecek bakalım?

SPOILER!!

Öncelikle filmin tatlı fotoğrafçısı, futbolcusu güzel insan Shone, yani Mario Maurer..  Sanırım sana aşık oldum :) Keşke harem yazımı şimdi yazsaydım, emin ol ilk sıralara oynardın :) Kuzumuz ayrıca 88’li efendim öhöm öhöm:) (Gerekli araştırma yapıldı tamam :) ) Şımarık ukala tiplerden çok sıkılmışım sanırım bu çocuğun tatlı gülümsemesi falan mest etti beni..

Filmin ilk yarısı insanın göz zevkini bayağı bir bozuyor.. Nam gibi güzel bir kızı nasıl böyle çirkinleştirmişler inanılmaz!! Kızlar Çinlilere benzemediklerini söylüyorlar zaten, yani Nam ve yakın arkadaşları.. Bir kere çok esmerlerdi.. Ama Nam nasıl güzelleşti hatta beyazlaştı yaa, Çirkin Betty halt etsin yanında.. Resmen aşkın gücü :)

Öğretmen In karakteri çok hoştu, biraz absürt olsa da filmin olmazsa olmazıydı bu çatlak kadın.. Onun draması sayesinde oldu zaten ne olduysa.. Ama oyuna bir iki kişinin gelmiş olması çok komikti :) Onlar da uyuyorlardı falan :) Ama burada Shone’un kankası Top oyunu izleyerek benden artı puan almayı başardı :) Yalnız Top da harcanan oppalardan oldu yazık :( Ayağı burkuldu diye kızı sırtında taşırken kızın aklından neler geçiyordu: “Ayağım burkulduğunda Shone çantamı taşıdı..” Çok güldüm bu sahnede, aklıma Boys Over Flowers’taki Jan Di geldi. Jun Pyo onun için neler neler yaparken o da Ji Hoo’nun verdiği küçücük bir mendile takılı kalmıştı dizi bitene kadar..

Kızın film boyunca Shone’un düğmesiyle dertleşmesi çok güzeldi.. Ama neler geldi başına zavallı düğmenin, fırlatıldı, çöpe atıldı.. En sonunda bir gülün ucunda Shone’a takdim edildi.. Gerçi düğme onun değilmiş ama çok romantikti yine de :)

Shone’un kız için yaptığı deftere bayıldımm! Kıza nasıl yavaş yavaş aşık olduğunu kare kare eklemiş deftere, her bir resmin altında ayrı bir not.. Dramadaki elmayı o ısırmış mesela, notu da o yazmış yeerim :) Aklımdaki tüm soru işaretleri silindi o defter sayesinde, çocuk bu kadar duygusuz olamaz diyordum hep, yani bir şeyler hissettiği belliydi..

Mesela Top Nam’a ilanı aşk ederken ne kadar üzülmüş, ya da Top onu öptüğünde nasıl bozulmuş, Kıza verdiği o gülü aslında Top vermemiş kendisi vermiş falan filan.. (Gül demişken o şeye gül fidanı da diyebiliriz, o neydi yaa köklü topraklı fidanı getirmiş kuzu :) Neyse Shone getirdiyse sus Masal daha ne :) ) Tüm bunlar o defterdeydi işte.. Ama.. Türkçe altyazısında bu bahsettiklerimin hiçbiri çevrilmemiş, İngilizce altyazısından tekrar okudum ben hepsini..

Şu kısım da çok güzeldi: Nam Top’un arkasında motorsikletle gidiyorlar, kız: “Keşke Shone’un arkasında olsam” diyor.. Aynı anlarda Shone da meğerse “Keşke arkamda Nam olsa” diyormuş.. Oyy Oy..

Filmin sonu da çok güzeldi.. Filmin başında gösterilen bebek Shone’un değilmiş çok şükür.. Ama kucağında bebekle ayrı bir tatlı olmuştu ya neyse :) Canlı yayında kızın ilk sorusu “Evli misin?” oldu. Kalp atışları eşliğinde geçen o birkaç saniyeden sonra kuzumuz “Hayır, Amerika’dan gelmesini beklediğim biri vardı” dedi.. Koreliler gibi berbat bir şekilde bitirmediler filmi, çok güzel oldu..

A Little Thing Called Love “Flipped” tadında hatta ondan çok daha iyi bir filmdi.. Sanırım artık Kore dışındaki Uzakdoğu filmlerine olan ön yargımı tümüyle kırmalıyım.. Hepinize iyi seyirler^^

Mart 6, 2012 tarihinde film içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 31 Yorum.

  1. Oh be izlediğim bir film! Keyifle okudum spoiler bölümünü :D Çok güzel sıcacık bir filmdi cidden. Fotoğraf defterine bitmiştim! Çok romantikti, fotoğraflar, notlar.. İzlediğim ilk Tayland filmiydi, bir de Bangkok Traffic Love Story var izlemediysen tavsiye ediyorum, o da çok güzel bir film.

    Ellerine sağlık:)

    • çok teşekkürler canım :) ahh o fotoğraf defteri beni benden aldı yaa :) bangkok traffic love story de sıradaki tayland filmim, çok övgü aldım, ondan da büyük umutlarım var :)

  2. Sayende bu sevimli filmi bir kez daha hatırlamış oldum. Başlarda bende diyordum bu çocuk niye bu kadar soğuk diye ama dediğin gibi defter bütün sorularımı yanıtladı. Ahh ahh tatlıydı bee;))

    • evet yaa çocuk çok tatlı, merhametli, semapatik falan. ama soğuk! insan da film boyunca neden diye soruyor kendi kendine.. sonra çıkıyor tabii her şey.. çok tatlıydı gerçekten yau :)

  3. filmin sonu dediğin gibi berbat değildi ama çok aceleye getirilmişti oysa ne güzel adım adım ilerliyordu, blog yazını ve film afişini ilk gördüğümde şöyle dedim ahhh o kız vücuduna nasıl sürdü mısırları hehehee:)) kızın derisini soydular resmen burada zenci gibi olalım diye uğraşırken onlar güneşten kaçıyor ne garip.

    • yaa bu Uzakdoğuluların adetleri çok garip oluyor zaten, her gördüğümde daha da şaşırıyorum.. mesela Koreliler de porselen gibi tenleri olsun diye hiç güneşe çıkmazlarmış.. Taylandlılar da mango mısır falan sürüyorlar demek ki vücutlarına beyazlamak için :) sonu çabuk bitmiş evet, bir anda yıl atlayınca ben de şaşırdım, 9 sene çok fazla ayrıca.. neyse yine de mutlu sonla bitmiş en azından, berbat Kore dizisi finallerinden sonra her şey kabulüm :)

  4. Filmin ikincisini dört gözle bekliyoruz! Ah bi an önce çıksın! ^^

  5. Uzun zaman oldu izleyeli. Hoş, sıcak keyifli bir film. Eline sağlık .:)

  6. Bu filmi izleyeli çok olmuştu adından tanıyamadım o kızın kara halini görür görmez aa evet buu dedim :D Ama bir insan o kadar da değişemez bence bu da olmaz :D Di mi amaa? Sonunda çoçuğu o bebek kucağında gördüğümde nayır nolamaaaz dedim ama boşuna teleşlanmışım :) üzmediler bizi :)) Yanlış hatırlamıyorsam bu filmin bi şarkısını çok sevmiştim şimdi aklıma geldi ama hangisi bilemiyorum yine :/
    Ellerine sağlık masalevi çok hoş bir yazı olmuş^^

    • çok teşekkürler canlina :) yaa benim de film boyunca aklımda o bebek vardı, bi ara dedim acaba nam ile ikisinin bebekler mi ama sonra abladım ki telaşa gerek yok o bebek alakasız :) filmin şarkısı çok güzeldi evet, hatta yazımda da paylaşacaktım ben unuttum yaa.. sanırım şu şarkıdan bahsediyorsun:

  7. Şarkı için teşekkürler^^çok hoş bir şarkı yaa :D :D

  8. Ayrı kaldıkları dönemi çekicekler diye duymuştum. Umarım doğru duymuşumdur. Kaç sene ayrı kalmışlardı? :)

    • yaa inanmıyorum çok güzel bi haber buu :) 9 sene ayrı kalmışlardı, bence de o kısım çok üstü kapalı geçilmiş, çekilmesi bi harika olacak.. haber verdiğin için çok teşekkürler 2zler :)

  9. En sevdiğim ikinci Tayland filmim, zamanında ben de yazmıştım bloga :) ellerine sağlık çingu, beğenmene de sevindim valla. Çok şeker bir filmdir^^

    Bangkok Traffic Love Story’i de tavsiye ediyorum kesinlikle, izlediğim en güzel romantik komedilerden biri. Blogumda öve öve bitirememiştim haha :D

    • aa senin yazını okumadım hemen bakayım :) bende de bi antipati vardı Tayland filmlerine karşı ama kırıldı çok şükür, artık tüm filmlerini izleyebilirim :) en son hello stranger’ı izledim şimdi de Bangkok Traffic LS’i izleyeceğim :)

  10. çok tatlı bir filmdi cidden, sayende bi daha hatırlamış oldum, ellerine sağlık masalcım :) ama ben flipped’ı daha çok sevmiştim, onu da belirtmeden geçmiyim :P ama sen shone yüzünden filmin puanını epeyce yükseltmişsin, belli :D finali konusunda tarih’e katılıyorum, kore dizileri kadar kötü olmasa da süper bir final değildi bence. yorumlara eklediğin şarkı da çok güzel, eline sağlık…

    • teşekkürler canım :) ben artık berbar ötesi Kore yapımı sonlarına alıştığım için her türlüsü iyi geliyor demek ki :) gerçi evet bi anda yıl atladılar, 9 yılda neler oldu hiçbi şey gösterilmedi falan.. yine de filmin güzelliği hatrına onu görmezden geldim :) flipped de çok güzeldi, hatta daha komikti ama mario etkisi gözlerime perde çekti herhalde, filmin puanı tavan yaptı valla :)

  11. Çok ama çok teşekkürler :D dün gözüme takıldı başta izleyinde öyle gelin dediğin için indirip izledim-normalde hep indirmeden izlerdim ilk kez film indirdim.Aslında sabahın köründe kalkacağım için uyumalıydım ama filmi çok merak ettiğim için uyuyamadım.Hemen izlemeye başladım.Çoook ama çok beğendim.Hatta film hakkında yazı yazmayı düşünüyordum ki yazmayı düşündüğüm herşeyi sen yazmışsın :( Flipped gelmişti benimde aklıma direk.İlk kez tayvan filmi izledim.Dilleri çok ilginç geldi bana.
    sayende çok güzel vakit geçirdim uykusuzda kalsam^^

    • merhaba narsistprenses :) filmi beğenmene çok sevindim, iyiki spoiler kısmını okumamışsın, filmi izler izlemez yazdığım için tüm detayları vermişim maşallah :) başta mario kuzusu olmak üzere filmdeki tüm karakterleri sevdim ben de, hele kızın yıl ve yıl dönüşmesi çok ilginçti, ikimizin de uykusuz kalmasına değmiş kısacası :) yazını merakla bekleyeceğim bu arada :) görüşmek üzere^^

      • Aslında yazmayı düşünmüyorum seninkinin aynısı olacak.Aynı şeylere dikkat etmişiz hep :D bende nedendir bilmem hep spoiler vererek yazıyorum tutamıyorum kendimi :)

  12. ya canim ben seni bikdirdim biliyorum amma linki acilmadi linki yeniden atarsan sayfaya cok makbule gecer

  13. Filmi tanıtımın sayesinde izledim, hemen izleyemesem de sonunda izledim kore yapımlarından farklıydı kılık kıyafet görünüş olarak çok abartılı taş bebek değillerdi. İlk aklıma gelen bunlarda estetik yaygın değil mi acaba oldu.Ama doğallardı sevdim o nedenle:))Ayırca kızların düz yolda düşüp ayak burkmalarına da koptum:))Sayende izledim teşekkürler:)

    • selam asiruh.. haklısın özellikle Japonlarda ve diğer Uzakdoğu milletlerinde estetik o kadar yaygın değil, insan Korelilere alışınca garipsiyor onların bu doğal hallerini. hele Japonların o uzuuun kemerli burunlarına neden estetik yaptırmadıklarını hep merak etmişimdir ben mesela :) kızların ayak bileklerini burkmaları çok matraktı evet, ben zayıflıklarına verdim bunu, bilekleri o kadar ince ki vücutlarını tartmıyor herhalde :)

      rica ederim canım^^

  14. filmi izledi gerçektende harikaydı ya bide 2. filmi ne zama çıkzcak acaba biliyorsanız söylermisiniz çoooooook merak edşyorum……………:)

    • selamlar helin^^ ben de bu filmi iki kez izledim bir daha olsa yine izlerim valla :) 2. film ne zaman gelecek ben de bilmiyorum sen de bir şeyler duyarsan bana yazmayı unutma olur mu^^

  15. Harikasın, ne kadar çok Kore Dizisi izlemişsin. İyice kıskandım valla. Blogunu bugün keşfettim ve tek tek sayfalarda ilerliyorum.
    Senden bir rica: Ben şimdiye kadar, BOF, 49 Gün ve Heartstrings izledim.
    İzleyebileceğim 3. dizi ne olmalı sence :)

    Sevgiler,

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/07/kore-dizisi-49-gun.html

    • rica ederim, uzun yıllardır Kore dizileri ile haşır neşir olunca insan ipin ucunu kaçırıyor böyle.. 3 günde bi dizi bitirdiğimi biliyorum Allah kimseyi bağımlı yapmasın :)

      izlemen gereken 3. dizi secret garden olmalı diyorum. hemmen başla pişman olmayacaksın :)

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 148 takipçiye katılın

