“shining inheritance” entrika birincisi^^

Okulun, derslerin hiçbir sorumluluğun olmadığı güzel bir yaz gününde başlamıştım bu diziye. hep öyle yaz dizisi olarak kalmış aklımda. izleme sebebim ise ratinglerinin çook yüksek olması sebebiyle merakımı cezbetmesiydi. işin açıkçası sevdim ben bu diziyi. ama garip olan başroldekilerden çok yan rol karakterleri beni çok eğlendirdi. hiç böyle bir dizi izlememiştim daha önce..

öncelikle bu diziden öyle çok fazla aşk, romantizm beklemeyin derim ben. daha çok aile ilişkileri, ihtiras, entrika üzerine kurulu. ama tüm bunlar öyle güzel birbirine bağlanıyor ki insan meraktan 28 bölümlük diziyi bir gecede bitirebilme potansiyelini görebiliyor kendinde:) tek bir romantik sahnesi dışında aşksız nadir dizilerden diyebilirim, tabi tatlı hwan’ımızın -lee seung gi- karşılıksız aşkı dışında.. çocukcağız şu ketum kızdan -namı diğer eun sung (han hyo joo)- bir türlü beklediği ilgiyi sevgiyi göremiyor, uzaktan bakıyor üzülüyor falan. kız ise son derece katı, babasının öldüğünü sanıyor, otistik olan kardeşi eun woo kayıp. hwan’ın babaannesinin hayatını kurtardıktan sonra kadının çorbacı restoranlarından birinde çalışmaya başlıyor. tek amacı kardeşini bulmak ve ayakta durabilmek.. ah o babasıyla eun woo 28 bölüm boyunca insanı verem ediyor adeta.. “allahım çıksınlar artık ortaya ne olur” diye bas bas bağırası geliyor insanın..

neyse, gelelim tatlı, tombiş yanaklı hwanımıza:) o ise dizinin başında tam bir şımarık zengin veledini oynarken birden kendisini babaannesinin çorbacı dükkanında garsonluk yaparken buluveriyor.. tabi bunu kendisine yediremiyor, restoranın müdürünün suratına para falan fırlatıyor ama buna çooook pişman oluyor daha sonra. ve o kadar gururlu ki utacından müşterilere selam bile veremiyor, hayatında eğilmemiş ki çocuk:) hele o terasta utanarak eğilip kendi kendine “ososeyo” demesi, selam provası yapması çok şekerdi.. daha sonra bu çocuğun inanılmaz değişimini görüyoruz. neyse çok fazla detay vermeyeyim, güzel sahne çoook yoksa:)

yukarıdaki resimde görülmekte olan kadın ise kesinlikle inanılmaz biri.. tek kelimeyle hem de.. bu kadar entrikacısını hiçbir dizide görmedim. kendisi başrol kızımızın üvey annesi. kadın resmen entrikalarını düşünmekten 28 bölüm boyunca hiç bir gece uyumadı, gözlerime inanamadım hatta son bölümlere doğru  bu kadını gördükçe gülme krizine falan girdim, bir uyu be kadın, her şey olacağına varır, gözlerine yazık, ölüp gideceksin:) hala anarım kendisini zaman zaman, hiçbir zaman unutamayacaklarımdan..

ve bu ikili kesinlikle dizideki en favori karakterlerim.. resmen böyle dramatik bir diziye komedi unsuru katan iki tatlı insan. sağda gördüğünüz kişi hwan’ın kardeşi jung, soldaki ise annesi -şu an adını unuttum:)-. dizimizin meşhur babaannesi bu iki savurgan, para harcamaktan başka bir şey bilmeyen geliniyle torununa da bir ayar çekmek için onları çok düşük maaşla çalışmak zorunda bırakır. anne evin hizmetçisi olur -ki kendisi pirinç pişirmeyi bile bilmemektedir:)- jung ise platonik olarak aşık olduğu bir  aile yakınlarının yanında garson olur. ikisi adeta bir çantalarının fiyatından bile düşük maaşla tüm gün çalışırlar ve bünyeleri buna hiiiç alışkın değildir. sabah 6’da kalkarlar, otobüse binerler hayatlarında ilk defa falan:) hatta taksiye binebilmek için çantalarını satarlar:) izleyenler de eminim benim gibi onları çok sevecekler..

işte bu da dizinin en güzel ve tek romantik sahnesi.. tatlı hwan en sonunda isyan ediyor. “ben sana inanıyorum, güveniyorum, seni seviyorum” diyor ki diziyi izleyenler bilir bu “inanıyorum” kelimesi hayati bir anlama sahip dizide.. çocuk daha ne yapsın.. ama bu kız hiiç değerini bilmiyor bu güzel sözlerin.. neyse yine de çok hoş bir sahneydi, epey bir zaman geçti izleyeli hala unutmamışım.. ve sevgili eun sung “boys over flowers”taki jan di den bile daha fazla gıcık olduğum bir aktris olarak rekorlarımı kırdı.. çocuğa bir kez bile doğru düzgün gülmedi, sarılmadı, güzel bir söz etmedi.. ne yapalım gönül bu, çocuk sevmiş, yapacak bir şey yok:))

kısacası ben merak, entrika, heyecan severim, arada biraz da romantizm olsun bir de tatlı çocuk olsun derseniz kaçırmayın.. bu dizi gerçekten güzel..

Mart 28, 2011 tarihinde dizi içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 14 Yorum.

  1. aşksız dizi de ben yokum dedim hep ama bu Lee Seung beni benden alıyor bu aralar^^’
    İzlesem mi bilemedim =/

    • aslında dizide kız bayağı soğuk ama lee seung gi’nin o utangaç, çoğunlukla yanlış anlaşılan ve ilk zamanlarda karşılıksız kalan sevgisi öylesine güzel ki insan aşkı görebiliyor bu çocuk sayesinde dizide. bence kesinlikle izlemelisin..

  2. Çok güzel bi diziydi ışıltılı miras en sevdiğim diziler arasındadrı..fazla aşk olmasada kesinlikle onunda yerini doldurmayı başarmışlar..
    Entrika meselesinde de hakketen yaa o kadın neydi yaa öyle😀 ama benim en entrikalı dizimde saraydaki mücevher..neydi yaa o bn onu izlerken karnıma ağrılar giriyordu😀
    Hwan hayatım benim yaa rolüne harika gitmişti hele o deidğin gibi değişmeye başladığı bölümlerde ne kadar tatlı oluyordu yaa..
    neyse yaa izleyin bence güzeldii🙂

    • shining inheritance bence de aldığı ratinglerin hepsini haketmiş.. ben lee seung gi’yi ilk bu dizide tanıdım ve çok ama çok sevdim. MGAG’yu izleyenler kendisine bayılsa da ben onu hala Hwan olarak hatırlıyorum çünkü çok tatlıydı, o duygusuz kıza bi aşık oldu neler çekti.. son bölüme kadar aşkını bile itiraf edemedi, kendi kendini yedi ya🙂 o üvey anneye gelince, diziyi bir diğer izleme sebebi zaten kendisi, bi kere her bölüm onun bi entrikasıyla bitiyordu hadi bakalım diğerini de izle diğerini de izle derken dizinin üç günde bitme olasılığı ortaya çıkabiliyordu🙂 ben hala o kadın kadar anormal bi entrikacı kötü görmedim, merakla yeni bi rakibinin çıkmasını bekliyorum🙂 saraydaki mücevher dizisini de bi türlü izleyemedim hep okul saatlerime denk geldi.. ama baş roldeki kızı “sympathy of lady vengeance” filminde izledim, çok başarılı ve gerçekten çok güzeldi.. bayıldım kendisine🙂

      • izle izle canım saraydaki mücevherde çok güzeldir..hiç saray dizisi izlemediysen hoşlanmayabilirsin ama oda çok güzel ve entrika doluydu..burdaki üvey anne ordaki lady cho mu neydi😀 bnce o kadın daha beterdi aa bide muhteşem kraliçe vardı oda entrika doluyduu😀 2 dizide tavsiyemdir saray dizieri başlığı altında🙂

  3. henüz saray dizisi izlemedim tabi goong hariç onu sayabilir miyiz bilmiyorum tabi🙂 ama ilk olarak SKKyı izlemeyi düşünüyorum. tavsiye ettiklerini de izleyeceğim kesinlikle..

  4. bae yoong jo yerine kim bumu eklesen daha iyi olurdu bence ama yinede listedekilerin hepsine hayranım ama başta KİM BUM.

    • 10 kişilik kontenjan olmasa kim bum da listede yerini bulacaktı ama kısıtlama olunca alamadım onu. bar yong joon ilk oppam toppil geçtim ona🙂

  5. bende geum jandi ye gıcık oluyorum.

  6. the greatest love güzelmi acaba?bazı kapaklarda 4 güzel kızın resmi var.bir diğerinde çirkin adamla kadının resmi var.ikiside aynımı acaba? biliyorsanız cevap bekliyorum.ayrıca siteniz harika=) by

    • çok teşekkürler canım^^ the greatest love çok güzel bi dizi ben çok severek izlemiştim.. 4 kızın olduğu bi kapak görmemiştim ben ama o dediğin adamla kadının resmi bu dizinin afişi eminim🙂

  1. Geri bildirim: 49 Days: Sevenim var mı ki benim? « Masal Evi

  2. Geri bildirim: City Hunter: Şehir Avcısı’nın Lee Min Ho hali.. « Masal Evi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: