“miracle in the first street” ilk Ha Ji Won hayal kırıklığı

Ha Ji Won’u çok fazla seviyorum denemez aslında.. her ne kadar secret garden sayesinde imajını biraz olsun kurtarmış olsa da kendisi bana  hep itici gelmiştir nedense. belki de izlediğim tüm filmlerinde havalı, uyuz kızı oynadığından dolayı böyle düşünüyorumdur, bilmiyorum.. moon geun young’dan sonra sevmediğim bir diğer aktris kendisi. amaaa… filmleri gerçekten çok başarılı. kız hep başarılı projelerde yer almayı bilmiş gerçekten.

ha ji won’un ilk izlediğim filmi “love so divine” idi, o da o sıralar stairway to heaven’ı izlediğim için sürekli kwon sang woo dizileri ve filmleri izleme isteğimden ötürüydü. filmi çok beğendim. kwon sang woo zaten filmde o kadar tatlı ve sempatik bir karaktere bürünmüştü ki insanın sevmemesine imkan yok. her kilisede böyle bir papaz varsa yaşadı koreli kadınlar diyorum ben sadece:)



izlediğim diğer filmi ise “100 days with mr arrogant” idi. bu filmi de izleyeli çok oldu, açıkçası konusunu bile tam anlamıyla hatırlayamıyorum ama gerçekten çok beğenmiştim. harika bir romantik komedi olduğunu hatırlıyorum sadece.” insan canı sıkkınken terapi niyetine izleyebilir” demiştim izledikten sonra..

“miracle of giving fool” filmini ise  bundan daha 3-4 ay önce izledim ve bu kızın başarılı projelerde yer almakta ne kadar başarılı olduğunu bir kez daha anladım. bu filmi diğerlerinden farklı olarak dram ağırlıklıydı. filmin yıldızı elbette sempatik deli Sung Ryong -Cha Tae Hyeon-‘du. kendisinin oyunculuğunu  my sassy girl’ü izlediğimden beri zaten çok severim ama burada gerçekten oyunculuğunu konuşturmuş adam.. harika bir drama imza atmış..

ama… son olarak “nasılsa ha ji won filmi güzeldir” diye başlamış olduğum bir filmi resmen zor bitirdim. “miracle in the first street” filmin adı. filmin ne ana konusu tam olarak belli, ne de güzel bir kurgu var ortada. komedi desen değil dram desen hiç olmamış saçma bir şeydi kısacası. konusunu Kemal Sunal’ın oynadığı bir Türk filmine benzetmiş olsam da , o film bundan çok daha güzeldi, en azından insanların bir amacı vardı, evlerini kurtarmaya falan çalışıyorlardı, burada onu da göremedim. aşk da yok. insan kalakalıyor film bitince..

bu film benim ilk ha ji won hayal kırıklığım oldu. kendisini sevmesem de filmlerini çok severdim.. neyse daha çok filmi var onları da izleyeceğim, bence bu kız film işini biliyor, zaten o yüzden dizilerde hiç görünmüyor. bir dizide gördüm kendisini o da olay oldu zaten:) neyse, sıradaki filmlerine bakacağız artık…

Mart 31, 2011 tarihinde film içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 4 Yorum.

  1. oyunculuğu başarılı bir kişi, birkaç filmini tekrar tekrar izlemişliğim bile var.şansın da yanında olduğu bir kişi doğrusu.

  2. ayhan birol yurdakul

    aslında filmin konusu iyi seçilmiş fakat senaryo uygulama aşamasında maalesef yeterli olmamış..filmde komedi de var hüzünde bu iki duygu yansıtılırken maalesef kurguda başarılı olunmamış hem erkek hem de kadın sanatçı tek tek rol yaparken iyi gibi ancak filmin diğer sahneleri zayıf kalmış.bir sinema eleştirmeni değilim ancak düşüncelerinize katılıyorum ben de benzer şeyler hissettim…sahne preformansı için bişey demem fakat soğuk tipleme yapmayı bildiği kesin çok güzel değil ama o mimikleriyle kendini üstün bir havaya sokmayı biliyor..aslında soğuk bir tip değil fakat soğuk olmayı iyi biliyor ben böyle izlenim edindim.bu arada tavsiye ederim “reversal of fortune” filmi romantik bir komedi tarzında fakat müthiş bir duygusal yoğunluk yaşatıyor.hayal gücü geniş bir tarzda senaryosu var sanki bir alacakaranlık kuşağı gibi…bilmiyorum izlediniz mi? izlemişseniz orda da yine soğuk bir kadın tiplemesinde nedense hep sert hatlı bir yüz ifadesi var…ben çözemedim ama yine de hayranıyım…

    • öncelikle bloğuma hoş geldiniz.. Ha Ji Won’u her ne kadar gıcık kız karakteri ile (miracle of giving a fool hariç) tanımış olsam da kendine has bir karizması olduğunu düşünüyorum.. aptal sevimli kız tiplemelerine girmiyor en azından ki Kore’de bu tip kızlardan çok var bence..

      bu filmi sevmememin nedeni aslında amacını anlamamış olmamdır. çünkü bence bir amacı yoktu aslında. en azından jön ile esas kız aşık olsalardı da film sıradan bir romantik komedi olsaydı ya da mahalle sakinleri evlerini kurtarmaya çalışsalardı da sosyal içerikli bir film olsaydı.. ben ikisini de ögremedim.. kısaca filmin kurgusu kötüydü, ama Ha Ji Won’un oyunculuğuna yine sözüm yok, kadın her halükarda başarılı..
      yorumunuz için teşekkürler, yine beklerim^^

Yorum bırakın