en güzel dizi OST’ları^^

Kore dizilerini sevme sebeplerimden en büyüğüdür müzikleri.. insanlar bu dizi işini gerçekten ciddiye alıyorlar, bir dizi için OST albümleri çıkıyor ki her  bir şarkıyı en iyi, en popüler şarkıcılar söylüyor.. ee hal böyle olunca bize de diziler bitse de yıllarca şarkılarını dinlemek kalıyor.. bizim en çok rating alan dizilerimizde bile bir şarkı yok doğru düzgün.. aşk-ı memnu bile iki sezonu şarkısız bitirdi, başkalarının şarkılarından otlandı pess🙂

her neyse, onca şeyi yazmışken sevdiğim dizi OST’larını da yazayım dedim buraya. belli bir sıraya koymuyorum.. hepsinin yeri ayrı benim için..

SECRET GARDEN- APPEAR

sabahın köründe kalkıp 8.45 dersine yetişmeye çalışırken, üstüne üstük ağzına kadar dolu tramvayda ayakta kalma savaşı verirken bu şarkı imdadıma yetişiyor🙂 tüm bunlara rağmen beni anında mutlu ediyor, yüzüme kocaman bir gülümseme konduruyor, sonra insanlar delirmişim gibi bana bakıyor🙂 kısacası Secret Garden işte, şarkısı da kendisi gibi eşsiz, kelimeler yetersiz kalıyor onu anlatmaya..

BOYS OVER FLOWERS- BECAUSE I AM STUPID

boys over flowers diyince benim aklıma bu şarkı geliyor nedense.. bu dizinin tüm şarkıları tartışılmaz bir harika ama bu şarkı diziyle özdeşleşmiş bence.. özellikle ilk 15 bölümde dizinin sonlarında bu şarkının çalması çok hoştu, daha sonra SS501’in başka bir şarkısıyla bitmeye başladı dizi, ben pek alışamamıştım bu duruma.. kısaca, çoğumuz bu şarkıyı romantik kemanıyla gözyaşları döken Yoon Ji Hoo ile özdeşleştiriyorsak da, bence bu şarkı dizinin en güzel şarkılarından..

MY GIRLFRIEND IS A GUMİHO- LOSING MY MIND

hani yukarıda bahsettiğim tramvayda ost dinleyip gülme olayı var ya, işte bu  şarkı da o olaya örnek gösterilebilir diyorum.. çok canlı, çok tatlı, tam diziye yaraşır bir OST olmuş. üstüne üstük bir de Lee Seung Gi tarafından söylenmiş, ee daha ne olsun🙂

MY GIRL-SANG EO REUL SA RANG HAN IN EO

my girl’ü o komedi havasından sıyıran güzel müziklerden bu da.. never say goodbye gibi şarkıların yanında iyi geliyor insana.. romantizmi hissettiriyor gerçekten..

GOONG- PARROT

bu şarkıyı yüzlerce kez dinledim denebilir. Howl’u zaten çok severim, bence Kore’nin en güzel sesli şarkıcılarından kendisi. adam bir de böyle romantik bir şarkı söyleyince insan mest oluyor.. Goong’un tüm şarkıları güzel olsa da bu şarkı favorim..

YOU ARE BEAUTIFUL- STILL

aslında bir açıklama bile yapmama gerek yok, ortada bir dizi OST’u var ve onu Hong Gi söylemiş, tamam konu kapanmıştır🙂 şaka şaka bir şeyler söyleyeyim, benim you are beautiful sevgim zaten malum, bu şarkı da diziye gerçekten çok yakışmış, hele 5. bölümde  Anjell’ın sahnede söylemesiyle bu şarkıya hasta olmuştum denebilir. ama Hong Gi başka.. ondan dinlenmeli..

HANA YORİ DANGO- LOVE SO SWEET

çok az Japon dizisi izlemiş olsam da izlediklerimin içinde en güzeli tartışmasız Hana Yori Dango idi. onunla ilgili söyleyeceklerimi ileride yazacağım uzun uzun ama OST’ların içine onun ikinci sezonunun bu güzel şarkısını koymadan edemedim. ilk sezon şarkısı “wish”den daha çok beğendim ben bu şarkıyı.. “this song is so sweet” diyorum o zaman🙂

A LOVE TO KILL- DREAM

A Love To Kill’i uzun uzun anlatmak isterim aslında, gerçekten harika bir dizi kendisi. dizi bir kenara daha o açılışındaki Bok Gu’nun Eun Suk’un başına silah dayadığı kısım bile çok güzel, ama o sahneyi güzelleştiren en büyük etmen bu güzel şarkı..

BOYS OVER FLOWERS- SOMETHING HAPPENED TO MY HEART

bu dizinin 15. bölümden sonrasını pek sevmem aslında. bence seyri değişip akışı bozulan dizilerden kendisi. ya da diğer bölümleri o kadar güzel ki bana öyle geliyor belki de🙂 fakat bu şarkı bahsettiğim 15. bölüm sonrasında çalan şarkılar arasında en güzeli şarkı bence. insana diziyi bıraktırmıyor bir türlü. hele Jan Di’nin kendini havuza attığı sahnede çalması bir harika olmuştu..

FULL HOUSE- UN MYUNG

öncelikle belirtmeliyim bu diziyi hiç sevmiyorum. benim ilk Kore dizisi hüsranımdır kendisi. hatta beni bir süre Kore dizilerinden soğutmuştur. tabi Playful Kiss’ten sonra değerini biraz  anlamadım ama her neyse🙂 ama bu şarkı çok güzel. zaten Full House’u izleten üç sebep: ev+Rain+OST🙂 bu kadar.. ama ben bu şarkıyı kimin söylediğini bulamadım. Rain söylüyor gibilerinden söylentiler var ama ben pek inanmadım açıkçası..

WINTER SONATA- FROM THE BEGINNING

ilk göz ağrım Winter Sonata’mın OST’u.. insanı kalbini acıtabilecek güze sahip bir şarkı.. dizi bitse de şarkının etkisi asla geçmiyor.. belki de diziden daha ünlüdür bu şarkı, çünkü diziyi her izleyen ilk şarkısından bahsediyor.. Wınter Sonata’nın da tüm şarkıları güzel olsa da bu şarkının yeri apayrı..

I AM SORRY I LOVE YOU- SNOW FLOWER

bunu eklemesem olmazdı tabiki.. bi tanecik misamızın bi tanecik OST’u daha ne diyeyim.. hele son bölümde bu şarkının bir kadın şarkıcı tarafından söylenen versiyonu çalıyor ki uuf bir hafta ağlamaktan yataktan çıkamaz insan.. o kadar diyorum..

PERSONAL TASTE- MY HEART IS TOUCHED

Kore dizilerinin bitişlerde çalan şarkıları hep çok güzel oluyor. bu şarkı da öyle.  Seeya zaten “Crazy Love Song’ ile kalbimi çalmıştı, bu şarkıyla birlikte kendisini daha da sevdim..

MARY STAYED OUT ALL NIGHT- HELLO HELLO

yazık olmuş OSTlardan bu güzel şarkımız da. çünkü kendisi sadece 3 bölüm boyunca çalabildi dizide. o da Moo Kyul bu şarkıyı 14. bölümde tamamladığı için malesef. kendisini dizinin main OSTundan daha çok sevdim, tabi burada Jang Geun Suk faktörünü de görmezden gelmemek lazım🙂

STAIRWAY TO HEAVEN- BOGOSHIPDA

Korenin en ünlü dizi OST’uymuş bu şarkı. diziyi izledikten sonra öğrendim. tüm şarkıcılar bir kez söylemişler sahnede kendisini. yakışır.. böyle romantik, böyle güzel şarkı söylenmeli zaten.. helal olsun Kim Bum Soo..

SHINING INHERITANCE- LOVE IS PUNISHMENT

zavallı Hwan’cığım o soğuk nevale kız yüzünden sürekli aşk acısı çekmekte ve o sahnelerde de bu romantik şarkı çalmaktaydı.. çok duygusal bir şarkı, diziye iyi gitmiş gerçekten..

I AM SORRY I LOVE YOU- MA JI MAK SUN TAEK

belki tam olarak bir OST değil bu güzel melodi, ama hayatımda duyduğum en acıklı parça.. hala her duyduğumda gözlerim dolar.. hele misanın son bölümünde Moo Hyuk’un çocukluğundan itibaren hayatı gösterilirken çalması ağır darbe olmuştu benim için.. diziyi sevme nedenlerimden biri..

ON AIR- ONE WORD

itiraf ediyorum ben bu diziyi izlemedim🙂 ama OST’unu çok seviyorum, kendisi bir harika.. acaba neden?? çünkü çok tatlı biri tarafından söylenmiş.. bir dinleyin bakalım🙂

şu an aklıma gelenler bunlar.. daha belki bir çok OST vardır böyle şu an unutmuş olduğum. olsun onları da yazarım, şimdilik bunları dinleyelim:)

Nisan 10, 2011 tarihinde dizi, müzik, ost içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 19 Yorum.

  1. nereden başlamalı nasıl yorumlamalı ahh en sevdiklerimi seçmişsin, müziksiz yaşayabileceğimi pek sanmıyorum. kore ost acayip bir olay dizi ile özdeşlemesinden de öte diziyi izlemsen de iyi bir ost gelip seni buluyor.

  2. aynen öyle canım, insan diziyi izlemese de şarkısını duyduğu an çarpılıp kalıyor, mesela on air, all in gibi dizileri hiç izlemedim ama OSTlarını hep dinlerim.. her diziye nasıl böyle vurucu şarkılar bulabiliyorlar, bravo..

  3. bende böyle bir post hazırladım ve bir sürü parça koydum çünkü hepsi çok güzel seçemiyorum .benim yazıda ki çoğu şarkı burda da var zevkler aynı .all in ost u bir başkadır hala dinlerim .zaten dizileri bu mükemmel ost lar güzelleştiriyor biraz da .eline sağlık çok güzel olmuş🙂

  4. sağolasın canım, senin yazın ilham kaynağı oldu bana zaten🙂 dedim şu ostları bi araya toplayayım.. senin paylaştıklarının da hepsi favorimdi zaten.. all in’in ostunu da çok seviyorum ama bana Park Yong Ha’yı hatırlatıyor bu aralar, dinlerken tuhaf oluyorum..

  5. vayy, bu ne güzel yazı olmuş masalevi… yukarıdakilerin hepsi benim de bayıldığım müzikler. hatta üstüne secret garden’dan here i am, gumiho’dan fox rain, ve you’re beuatiful’dan without words’ü de ekleyebilirim, o müzikleri de aşık olma derecesinde seviyorum🙂 daha da çok var hatta, skks scandal’ın müziklerinin de hastasıydım mesela. galiba bir liste de ben yapmalıyım😀

  6. sağolasın canım, ilk aklıma gelenleri koydum buraya, bir de her diziden bir tane alayım dedim yoksa fox rain, without words hatta onlara ilaveten secret garden-you are my spring,a love to kill-It’s still love en sevdiğim ostlardan yine. senin listeni ve yorumlarını da merakla bekliyorum o zaman🙂

  7. bence secret gardendaki harmonikalı müziğide mükemmel🙂

  8. Vayy bende buna benzer bi post yaptım🙂 Zevklerimiz uyumluymuş.
    Ost dinlemeyi çok seviyorum bana dizileri seyrederken güldüğüm üzüldüğüm şeyleri hatırlatıyorlar. Nostarji yapmama hatta tekrar izlememe bile sebeb olabiliryorlar😀

    Çoğu müzik listeme girmiş şarkılar bi merak edip izlemediğim a love to kill. Ostları güzelmiş ama sırf dram izleyip ağlamamak için başlamadım.Ağlarken özlerim çok yanıo🙂 Bahaneye bak😀 Ostlarında güzel olduğu kanısına vardığıma göre izleme listemde bu diziyi yukarı çekme zamanım gelmiş.
    Ellerine sağlık gerçi postu yayınlayalı baya olmuş ama… ^^

    • teşekkürler canım, bi dizi kadar ost’u da çok önemli, şarkılarını sevemediğim ya da güzel şarkıları olmayan diziler beni içine çekemiyor maalesef..

      a love to kill’i kesinlikle izlemelisin, ben çok sevmiştim izlediğimde, şarkıları da çok güzeldir, özellikle misa’yı sevdiysen tarzı ona benziyor, bana onu hatırlatmıştı çekimi falan..

  9. Oncelikle cok tesekkurler. En sevdigim dizilerin ost leri. Hepsini dinledim:-) tekrar gozumun onunde canlandi hepsi. Bir tek ”the snow queen” dizisinin ost nin yoklugunu cektim. Nede olsa my girl dizisinden sonraki izledigim 2. Kore dizisiydi kar kralicesi. Eger su an kore dizilerine bagimli olduysam bunda kar kralicesinin cok buyuk rolu vardir. Neyse super bir ost arsivi yapmissin. Kim bilir ne kadar emek harcamissindir. Kamsahamnida:-) komawayo:-)

    • bu güzel yorumun için ben teşekkür ederim. bloğuma hoş geldin, hep beklerim bundan sonra🙂
      listedekilerin hepsi en sevdiğim hala dinlediğim şarkılar. Korece pop şarkıların ötesinde OST dinlemek bambaşka bir şey.. ben the snow queen’i izlemedim😦 bu yüzden de OST’u hakkında bir fikrim yok, ama sen beğendiysen güzeldir diye düşünüyorum, diziyi izler izlemez arşivime ekleyeceğim müziğini de🙂 zaten dizi izledikçe arşiv günden güne çoğalıyor, mesela 49 days ve city hunter OSTları da çok güzel listemdeler🙂

      • Yazdigim yoruma cevabinizdan dolayi cok tesekkur ederim. Bununu onemi benim icin cok buyuk. Cunku bu benim bir bloga yazdigim ilk yorumdu. Bu yuzden masal evinin bende cok guzel bir hatirasi olacak ilk yorum yaptigim blog olarak. Bu nedenle sizden yorumuma cevap vermeniz ve begenmenizden dolayi cok sevindim ve cok heyecanlandim. Ayrica verdiginiz dizilerin ost leri benimde en cok sevdiklerim bu kadar tesaduf olmaz demistim dun. Dolayisiyla zevklerimiz ayni diyebilirim. Eger the snow queen i ve 49 days dizilerini izlerseniz cok begenceginizi umuyorum. Gercekten cok cok tesekkur ederim. Blogunuzun devamli takipcisi olacagim.

  10. asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorumun için🙂 elimden geldiğince tüm yorumları cevaplamaya çalışıyorum çünkü bu yazıları karşılıklı fikir alışverişi yapmak, yeni kişilerin yorumlarını öğrenebilmek için yazıyoruz. yazılarımı okuyan kişilerin beğenip yorum bırakması beni de mutlu ediyor hem..

    49 days’i izledim bu arada ve tüm şarkılarına bayıldım, bu yazının devamını yazarsam onun şarkılarını da ekleyeceğim..

    takipçim olmana çok sevindim, hikaye bloğuma da beklerim (www.kalphirsizi.wordpress.com)
    görüşmek üzere^^

  11. winter sonata da final bölümünde yoo-jin ve jun-sang son bir kez görüşmek için bi cafe’ye gidiyorlar hatta yoo-jin giderken aynada süalenip gidiyor beni hep güzel hatırlasın diyor.işte o görüşme sırasında bayan bir şarkıcı tarafından çok güzel bir şarkı çalıyor bu şarkıyı bulmam için yardımcı olurmusunuz. final bölümünde burayı izleyip izleyip o şarkıyla ağlıyorum😦 bulmamda yardımcı olursanız çok sevinirim.

    • selamlar..

      winter sonata gibi naif bir diziyi izleyip de bu kadar etkilenebilen bir erkeğin olması beni şaşırttı.. benim ilk dizimdir WS, dediğin sahne de en dramatik sahnelerdendi uff.. o dediğin sahnede çalan şarkı Elton John’un “Sorry seems to be the hardest word” şarkısı. şarkının orijinali bu:

      o sahnedeyse şarkıyı sanırım leona lewis söylüyor. bu videoda bir dinle bakalım bana öyle geldi🙂

      görüşmek üzere^^

  12. çok teşekkür ederim evet bu şarkı🙂 ama orada biraz daha farklı söylenmiş. benim de izlediğim ilk kore dizisi gerçekten çok etkilendim belkide hassas bir dönemde olduğum için bu kadar etkilenmişimdir :-S Naif bir dizi derken Erkekler ağlamazmı demek istiyorsun😀 İnsan kendini tutamıyorki gerçekten çok acıklı hele final sahnesinde jun sang ın kör olduğunu görür görmez dayanamadım gene😦 kör bir şekilde yavas yavas yürümeye baslıyordu hatırlarsan o andan itibaren son 10dk hıçkıra hıçkıra agladım😦 Kore gerçekten drama da bir numara biraz araştırdım da bu yüzden ülkede intihar olayları çok oluyormuş. yardımın için tekrar teşekkür ederim🙂

    • rica ederim yardım edebildiysem ne mutlu bana.. erkekler ağlamaz demek istemedim aslında, erkekler öyle romantik duygusal dizilerde sıkılabiliyorlar, hatta ben ağladığımda dalga geçen arkadaşlarım oldu🙂 aksiyon, savaş filmlerinden daha çok zevk alıyor çoğu ama hepsi değil demek ki, mutlu oldum ben de🙂 ben de senin gibi çok hassas bir dönemimde izlemiştim ve etkisini aylarca üzerimden atamamıştım.. sonu bilhassa çok kötü yapmıştı beni de. dizi konusunda Koreliler bir numara çok haklısın. winter sonata’yı bu kadar sevdiysen başrolünde yine choi ji woo’nun oynasığı “stairway to heaven”ı tavsiye ederim, bu dizinin üzerine çok güzel gider, ben çok sevmiştim.. izlemek istersen bu linkten indirebilirsin:

      http://yeppudaa.com/showthread.php?t=20281

  13. Haklısın genelde çoğu Türk erkeği vurdulu kırdılı filmleri sever. Türkiyede de bir yığın odun var zaten yak yak bitmez😀 benle dalga geçmedilermi sanıyosun ağladığım için, ama ben hiç aldırış etmiyorum çünkü ben ağladığım için utanmıyorum. Ağladığım hala ağlayabildiğim için de çok mutluyum🙂 umarım birgün bizimle dalga geçen o insanlar, sevgi denen duyguyla tanışırlar. Önerin için çok saol not ettim mutlaka izleyeceğim ama daha sonra biraz kendimi toparlayıp acilen derslerime dönmem lazım bu sıralar çok ihmal ettim bu dizi de alt üst etti beni çok vakit kaybettim sınava da çok az kaldı😦 kib. görüşürüz🙂

Bir Cevap Yazın

