Ft Island: Hello Hello – Merhaba Merhaba^^

 

 

MERHABA MERHABA

 

Sana merhaba merhaba demek isterken

Elveda elveda diyorum şimdi

Oysa tek sevdiğim sensin demek istedim

Seni unutamadım demek istedim

Bana geri dön demek istedim

Hayır, bana dönmesen bile

Ben seni gerçekten çok sevdim

Duy sözlerimi

Kimse kimse kimse senin gibi olmadı

Belki 10 yıl sonra bile hala senin gibisi olmayacak

Yalnızca seni seven bir aptalım demek istedim

Bugün, bunları yüzüne haykırmak istiyorum

 

Sana merhaba merhaba demek isterken

Şimdi elveda elveda diyorum

Seni unutmaya çalışırken, olmuyor

Ben sana merhaba merhaba demek isterken

Sen elveda elveda diyorsun şimdi

Oysa ben ‘şimdiye dek sadece seni sevdim’ demek istedim

Seni özledim demek istedim

Seni bırakamam demek istedim

Lütfen gitme demek istedim

Seni hala seviyorum

Duy sözlerimi

 

Elveda demek için geldim

Seni seviyorum demek aptallıkmış meğerse

Ama yaşadıklarımızı hiç unutamıyorum

Gidiyorum bu yüzden

Sen benim tek sevdiğim değilmişsin

Bana veda eden biriymişsin sadece

Yüzüme bak ve bir yalan söyle

Beni terk et ve git demek istedim sadece

 

Sana merhaba merhaba demek isterken

Elveda elveda diyorum şimdi

Seni unutmaya çalışıyorum, olmuyor

Ben sana merhaba merhaba demek isterken

Sen elveda elveda diyorsun şimdi

Oysa ben ‘şimdiye dek sadece seni sevdim’ demek istedim

Bak herkes lalala diyor

Hahaha diyor

Tatata diyor

Herkes birbirine merhaba merhaba diyor

 

Ben sana merhaba demek isterken

Sen bana elveda diyorsun şimdi

Farklı, mutsuz selamlaşıyoruz bugün

Seni sevdiğim için merhaba merhaba demek istiyorum

Elveda elveda diyemem

Uzaklara da gitsen hala aşkımsın benim

Ben sana merhaba merhaba demek isterken

Sen bana elveda elveda diyorsun

Ağlıyorum şimdi

Bana elveda dediğin için ağlıyorum

Sana merhaba merhaba demek isterken

Elveda elveda diyorum şimdi

Oysa ben şimdiye dek sadece seni sevdim demek istedim…

 

Almanca ödevini yapmayan ben bugün oturup bu şarkıyı çevirdim, adam olmaz benden.. ama şarkıyı çok sevdiğim için sözlerini okumak istedim sonra da çevirmek geldi içimden.. yine klasik bir Ft Island şarkısı. arabeskvari sözleri var.. yine tek suçlu Hong Gi’yi terkeden kızcağız gibi görünüyor🙂 bir “nappun yoca” vakası daha yani🙂 olsun her türlüsü kabulüm, farketmez.. bir de Won Bin olsaydı.. işte o zaman kusursuz olacaktı şarkı da klip de..

klibe bir göz atarsak bu klibin yıldızını Hong Gi seçiyorum. bir yıldır rezil renklere boyatttığı, korkunç modellerde kestiği saçları adama dönmüş sonunda.. standart bir genç olmuş çok şükür.. (gerçi an itibariyle yine kestirmiş saçlarını uffs!)  klibin sonundaki o gülüşü yok mu! gif yapıp sabahtan akşama izleyesim var o kadar🙂 dudağını büküp de yanan binaya bakışı falan çok tatlı.. iyi iş çıkarmış..

ve klibin felaketi.. Jae Jin! böylesine tatlı bir çocuk nasıl da kendini mahvetmeyi başarabiliyor pes.. o sarı peruğumsu saç da ne öyle? feci bir şey.. yapacak yorum bulamadım..

ve klibin yakışıklısı.. Jong Hoon.. saçlarını uzatmış toplamış süper olmuş, zaten yüzü güzel, çok tatlı olmuş.. ama klipte hiç görünmedi yani, arada zor yakaladım kendisini. ( malesef JH da kestirmiş klipten sonra saçını.. tarzdan hiç anlamıyor bu çocuklar!)

bir klip analizi burada sona erdi.. sağlıcakla kalın.. gitmeden bir de şarkının canlısını dinleyin.. dinlemeye değer gerçekten🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Haziran 1, 2011 tarihinde ft island, müzik içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 6 Yorum.

  1. ne güzel bir klip ne güzel bir şarkı yine ft döktürmüş.hong i arebeskvari tarzını değiştirmesin ben seviyorum bu halini belki terk edilmek ilham kaynağı oluyordur .yalnız şarkı lalala tatata falan derken baya eğlenceli oluyor öyle duygusal bir havası yok .sevdim .bir de harbi ne zaman öğrenecek bunlar tarz yapmayı o rengarenk saçlarını hiç sevmiyorum azcık cool olun demek geçiyor içimden ama sonra diyorum dünkü velet olacak o kadar🙂
    sen böyle paylaşımlar yapmaya devam et bence ellerine sağlık🙂

    • ne demek winpohucum, Hong gi söyledikçe yazarım ben kaçarı yok🙂 bu arabesk halleri benim de çok hoşuma gidiyor, o zıpır çocuk gidiyo yerine bi orhan gencebay geliyor resmen🙂 ama tarz olayında ona lafım yok artık, imaj yapıcaz albüm konseptimiz değişik olsun diye ne halt edeceklerini şaşırdılar, yakında mor pembe saçla gelecekler korkuyorum :)ama ona dünkü velet deme noonası yazık.. büyüyecek o da bir gün ahaha🙂
      güzel yorumların için sağolasın.. ja ne^^

  2. Klipde şarkıda çok gusel olmuş bu şarkıyı çok seviyorum sözleri acıklı olmasına rahmen dinlerken eğlendiğm kore şarkılarından biri ne zaman canım sıkılsa dinliyorum klibe gelince lee honggi sonunda saçlarını dùzeltmş ama sonradan yine bozmuş yaa bu çocuğu çok sevıyorum ama saçları:(:( ahh bu koreli erkekler türkiyeye gelse türk erkeklerı onları home sanar :)korede kızlar ve erkekler yer değiştırmş sanki:) tùrkçe çeviri için tşk

    • rica ederim canım, kesinlikle haklısın, honggi’nin saçları bu klipte bir harika ama klibim hemen ardından kestirdi yine maalesef.. ben birinci ve ikinci albümdeki saçlarını çok seviyorum, kahverengi uzun ve siyah kısa olan.. tabi you are beautiful’un ilk bölümündeki sarı saçları da çok tatlıydı orası ayrı🙂 bu arada gerçekten Koreli erkeklerin çoğu, özellikle popçu takımı fazla feminen, bana özellikle fazla geliyor haklısın kesinlikle..

  3. Ben en çok you are beautifuldaki (ilk bölüm)tatlı sarı-beyaz saçını seviyorum.tatlı oppam benim🙂 kahve ve siyahda güzel oluo ama gerisi berbat

    • aynen haklısın, ilk bölümde minam’a göz kırparken ne tatlıydı o saçlarıyla.. sonra tüm havasını bozdular çocuğun ya neyse.. Raining şarkılarının klibinde de saçları öyle, çok yakışmıştı gerçekten..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: