iki sınav arası güzel bir mim: sorularla masalevi^^

keşke gerçekten bir masalevim olsa da sessiz sedasız uyusam saatlerce dediğim günlerdeyim sayın okuyucular.. uykusuzluk beni benden aldı resmen.. dün saat 2 buçuk civarında yatıp 6’da kalktıktan ve saatlerce ceza hukuku çalıştıktan sonra insanları çift görmeye ve algıda sorunlar yaşadığımı fark etmeye başladım.. şu kafayla bir şeyler yazmaya çalışmam da ilginç, tuhaf bir mazoşistlik var bende ya hayırlısı🙂

tamam tamam ben iyiyim.. sessiz sakin evimde uyuyorum şu an aslında.. ( bir üst boyut: şizofreni🙂 ) evime kahve (özellikle üçü bir arada denilen o sınav kahveleri), okunan her türlü belge, kağıt, not  vs., ve üzerinde fotokopi kokusu bulunan hiçbir madde giremez.. bak o zaman algısal sorunlarım da düzelir eminim🙂

dertlerimle başınızı şişirdim, bu yazdıklarımı bir ay sonra okuyunca “ay ne sapıtmışım” diyeceğim eminim🙂 gündem konuları bittiğine göre esas mevzuya geçelim..birkaç hafta önce sevgili Hikaru‘dan yeni bir mim geldi.. yine eğlenceli sorular bizi bekliyor.. hani desti izdivaç programlarında çiftler birbirine soruyor ya o cinsten, benim sevdiklerimden kısacası🙂 bu arada en sona bir de kendi sorumuzu eklememiz gerekiyormuş, ben ne eklesem acaba🙂 neyse biz bir başlayalım gerisi gelir;

Takıntınız var mı? Varsa anlatıverin lütfen

takıntısı olmayan insan var mı ki kardeşim ohooo🙂 elbette bende de vardır ufak çaplı birkaç tane.. meselaa;

yemek yiyeceğim yerlerde kaşık çatal ve bıçakları silmek: evet pek hoş bir takıntı değil gerçekten, diğer insanlara vebalıymış gibi davranmak anlamına gelen bu takıntımdan ben de pek hoşlanmıyorum ve kurtulmaya çalışıyorum, yavaş yavaş bunu başardım da.. azimli kızın hali başka🙂

sonraa, telefonumun alarmını kurduktan sonra (özellikle kesinlikle erken kalkmam gereken durumlarda)  defalarca kontrol etmem! kendi kendine güvenmeyen septik insan= ben🙂

evin kapısını çekip kilitledikten sonra tekrar açıp ocağı, kapıları, ütüyü vs. defalarca kontrol etmem..

sıkıldığımda bir şarkıya yüz kez baştan sona mırıldanmam, hem de etrafımda neler konuşuluyor, ne yapılıyor umursamadan, ayrı bir boyutta gezercesine🙂 ki bu arkadaşlar tarafından en çok dalga geçildiğim noktalardan biridir🙂

gerginken, sıkıldığımda vs. bacağımı bıkmadan usanmadan sallamaya, titretmeye devam etmem, biri beni “yeterrr!” şeklinde uyarana kadar..

düşünsem daha da bulurum aslında.. oha listeye bir bakın, takıntılar kraliçesi miyim, obsesif kompulsif miyim neyim ben?🙂

Evde yangın çıksa kurtarılacaklar listenizin ilk 3 sırasında hangi eşyalarınız var?

bilgisayarım

çantam

mezuniyet elbisem (bir daha asla arayamam haayıır🙂 )

Pizzanızı neli seversiniz?

peynir, salam, yeşil zeytin, mısır, sucuk

En çok hangi tür filmleri seversiniz?

korku gerilim.. özellikle psikolojik gerilim.. öyle kanlı bıçaklı testere tarzı filmler değil. mesela shutter island, mad house, a tale of two sisters, gothika, oldboy.. vs. bu filmlerden her biriyle ilgili yazılar yazma, yapma yorumlar yapma niyetindeyim.. hadi bakalım🙂

En sevdiğiniz çizgi film kahramanı hangisi?

çok var ya.. ama tabiki ilk aşkım kaptan Tsubasa’mı asla unutamam.. ben ilkokula yeni başlamıştım bir anime yayınlandığında.. Tsubasa aylarca çalıştığı bir maçı haksız biçimde kaybetmişti. saatlerce ağladığımı hatırlarım.. ne tatlı şeydin sen Tsubasa🙂

sevdiğim diğer kahramanları da yazayım da alınmasınlar sonra🙂

Terry (Candy’nin uzun saçlı cool sevgilisi)

Fred Çakmaktaş

George Jetson ve oğlu Elroy🙂

Gözlüklü Şirin🙂

şimdilik bu kadar..

Lakabınız var mı? Varsa bunu da söyleyiverin lütfen 

öyle üzerime yapışmış bir lakabım yok aslında.. lisede bir ara kelimeleri hafızamda tutabilme becerim yüzünden “redhouse” lakabına maruz kalmıştım🙂 bu aralar ise pek de uzun olmayan boyum sebebiyle arkadaşlar “bıdık” derler..

Yapmayı çok istediğiniz, hep hayal ettiğiniz bir şey var mı?

olmaz mı olmaz mı.. mesela milletvekili olup yıllarca sadece el kaldırarak babamın maaşının 10 katını kazanmak.. öhö öhö sol tarafımdan geldi bu ses dikkate almayın🙂 sağ tarafıma döndüm hemmen ve tozpembe hayallerimi açıklıyorum:

yine yine yine Uzakdoğu gezisi diyeceğim. e bir çekikseverden ne beklersiniz.. ama öyle üç beş günlük bir gezi değil, tüm uzakdoğu ülkelerinin sokaklarını tek tek arşınlamak istiyorum.. çok mu şey istiyorum kardeşim🙂

diğer maddi hayallerim eminim hepinizin hayallerini de süslediğinden yazmama gerek yok🙂

Zaman makinanız olsa ve tek bir zamana/mekâna gidip gelme seçeneği verilse hangi zamanı seçerdiniz?

29 mayıs 1453.. İstanbul.. gemilerin karadan yürütüldüğü o ana gitmek isterdim.. düşünmesi bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyor..

ikinci bir şans daha verilseydi de 12 eylül 1980’e gitmek isterdim.. yer yine İstanbul.. sabah sokaklar bomboş, televizyonda Kenan Evren o meşhur konuşmasını yapıyor.. bu konuda o kadar çok kitap okudum, film belgesel izledim ki gerçekten o günler okuduğum izlediğim gibi mi hep merak etmişimdir.. tarih pek iç açıcı değil farkındayım bu arada🙂

Dünya üzerinden silmek istediğiniz 3 şey nedir?

aklıma gelen ilk soru🙂 bu soru üzerine bir sürü kişisel cevap verilebilir aslında.. şu an hangimiz birilerinin bir şeylerin yok olmasını istemiyoruz ki.. ama ben öyle yapmayacağım, tüm insanlığı düşünerek çoğumuzu mutlu edecek cevaplar vereceğim.. kafamın üzerinde bir halka ışıldıyor şu an🙂

öncelikle Koreli senaristlerin toptan yok olmasını, yerine yeni senaristlerin gelmesini diliyorum.. ya da onlara ikinci bir şans vermem gerekirse yazdıkları dizilerin son bölümleri 10 kişilik bir jüri tarafından denetlenecek ancak 10’u da beğenirse yayınlanabilecek.. (Hong Sisters yok olmasın ama, onlara da son bölüm yazma yasağı getireceğim çözümüm hazır nihaha) kardeşim süper bir dizi de sonunda batırmasın şaşıracağım, isyanımlardayım o kadar yani🙂

sonraa, şu Amerika denen kıta da yok olsun.. Hikarucum artık kusura bakma🙂  seni de eşdeğerde daha az emperyalist bir ülkeye naklederiz canım ne olacak.. hayallerimizin de sınırı yok ya🙂

son cevabım da Nihat Doğan olsun.. onu Dominik Sahillerine göndermek yetmez, direk süblinleşip yok olmalı bence🙂 neyse daha fazla yorum yapmadan bitireyim bu yazımı🙂

her ne kadar sürç-ü lisan ettimse affola.. sınavlardan sonra görüşmek üzere.. bu eğlenceli mimi Tarih84‘e ve Deniz‘e paslıyor, hepinize iyi geceler diliyorum^^

 

Haziran 23, 2011 tarihinde havadan sudan, mim içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 9 Yorum.

  1. bu mim bana geri döndüğünde Hikaru’nun dediği gibi “kendi yarattığım canavarla baş etmem” gerekecek😀 son sorun çok güzel bu arada😀
    a tale of two sisters’ı izlemiştim değişik bi filmdi yazını bekliyorum haberin olsun😀 sonra takıntıların süpermiş, çatal bıçakları ben de silerim kendime engel olamıyorum bu konuda🙂
    sorulara “izdivaç programlarında sorulan sorular” demene ne güldüm yaa hatta hala gülüyorum, öylemi olmuş benim sorular😀

    • “a tale of two sisters” benim en sevdiğim Kore korku filmlerinden.. ağır gitmiyor, saçma kısmı hiç yok ve gerilim hep dorukta.. bir yazıyı hak ediyor gerçekten..
      çatal bıçak takıntımı da gelen eleştiriler yüzünden yenmeye başladım.. ama zor oldu yani hala silesim geliyor hep🙂
      ya bazen gündüzleri evde olunca denk geliyorum o izdivaç programlarına, kadınlar sorular falan yazıp getiriyorlar yanlarında, “takıntın var mı, ne tür film seversin” gibi sorular soruyorlar.. cevaplarken onlar aklıma geldi.. zevkliymiş ama sevdim bu işi🙂

  2. son soru süper olmuş masalcım! evet yaaa, şu koreli senaristlerin son bölümlerini hep birlikte toplanıp yazıverelim sevabına. yok anacım, beceremiyo bunlar😛😛 nihat doğan’ı katı halden direk gaz haline geçirmene ise sadece alkış ve “evet! evet!” çığlıklarıyla eşlik edebilirim!😀😀 Amerika kıtasını yok etme ama yaa, yazık, burda Meksika falan da var😛😀

    bi de sen ceza hukuku niye alıyosun ki? dil bölümlerinde hukuk dersi mi var? ilginç…

    • ya Kore dizisi sonu konusunda acım çok derin Hikarucum valla yaz yaz bitmez.. böyle mükemmel gidiyor dizi, sonra sona doğru hoop yıl atlıyor, ondan sonra saçma sapan şeyler oluyor, son dakikada da birleşiyor elemanlar tamam bitti dizi işte.. olmaz böyle yani ayaklarını denk alsınlar hain planlarım var onlar için🙂
      Nihat Doğan’ı sıvılaştırmadan buharlaştırmak bence de iyi oldu, sıvılaşmayı bile hak etmiyor o🙂
      haklısın bu arada Kanada’yı, Meksika’yı falan sildim bi kalemde, haksızlık ettim.. başka şekillerde kurtulmak lazım bu sömürgeci tayfadan ama nasıl🙂
      bu arada bizim eğitim sistemini bilirsin, alakalı alakasız derslerle dolu müfredatlar.. bizim bölümde de hukuk bilgisi ve hukuk çevirisi dersi var ama ölümüne hukuk bilgisini dayadılar gereksiz yere.. bu kadar feci bir ders olamaz🙂

  3. @Hayalmiyim: Sen hiççç üzülme hikaru unutsa bilr ben bu mimi tekrar sana paslamayı asla unutmıcam ahanda buraya yazıyorum hahha:D Tabiki üzerinden şöyle en az 3 ay felan geçmasi lazım ki senin sorularının iki-üç katı soru birikmiş olsun:D:D Eminim hem senin için hemde bizim için eğlenceli olacak;)))

    @Masalevi: Miminde takıldığım iki noktaya izninle değinmek istiyorum sayın millet vekilim😀
    1) ”mesela milletvekili olup yıllarca sadece el kaldırarak babamın maaşının 10 katını kazanmak” daha dün meselenin tartışmasını yapıyodum arkadaşla burda görünce şaşırdım:D Kısa yoldan devlet babayı sömürme yollarının Türkiye’de en çok kullanılan yöntemi… (dün hırsımı alamadım burda devam edicektim ama neyse!)
    2)Son sorunu ve cevaplarını çokk beğendim ve harfiyen katılıyorum. Senarisler yok olsun (ama Hong kardeşler hariç;)), amerika toptan yok olsun (o günleri görebilecek miyim acapO_o), veee tabiki hepimizin ennn büyük isteği nihat doğan’ın buharlaşıp yok olması (ben nihat’ı o adada bırakıp gelirler diye ümit ettmiştim ama olmadı:()

    • ahaha güzel yorumun için teşekkürler Koredelisi.. milletvekilliği kesinlikle sol yanımdaki meleğin hayallerini süslüyor sürekli, ne yapsam bilmiyorum, sabahtan akşama çalışıp üç kuruşun kazanıldığı bu ülkede bildiğin cillop gibi meslek yani.. ama etik ve ahlak kuralları durduruyor beni, hoş durdurmasa olabilme olasılığım kaçtır orası ayrı🙂
      son sorum içimde kalmıştı, hayalmiyim de bana bu şansı verdi sağolsun🙂 diğer arkadaşların cevaplarını da merak ediyorum bakalım onlar neleri silecekler, benim gibi koca kıtayı yok edecek olan çıkacak mı🙂

    • @koredelisi: soruları cevaplamak hoşuma gidiyo yaa😀 ama tabii ne kadar soru ekliceksiniz bilemiyorum, bu arada sen cevapladınmı mimi en son baktığımda yoktu😦 bu arada benim şu anda nette bile olmamam lazım ders çalışmam lazım sabahlara kadar ama işte nerde bende o ders isteği😀

  4. mim cevaplanmıştır canım, çok teşekkür ederim düşünüp bana da pasladığın için:)

    http://pudratozu.blogspot.com/2011/07/mim-takntlar-ve-gariplikler.html

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: