Noriko Goes To Seoul: 90 Dakikalık Mini Drama^^

Yine bir Hong Gi ve mini dizisi yazısı ile karşınızdayım sayın okuyucular🙂 Dizinin yayınlanacağı haberini şu yazımda haber vermiştim. Choseok Bayramı süresince yayınlandı NGTS. Toplamda 90 dakikacık olduğu için de tarafımdan bir çırpıda izleniverdi🙂 Minik, sempatik tam Hong Gi’den beklediğim gibi bir dizi olmuş, bir buçuk saat eğlenip Hong Gi’nin çıplak sesinden birkaç şarkı dinlemek için birebir🙂

Dizimizin konusundan bahsedelim önce, Mori Noriko kocası ve liseye giden kızıyla birlikte yaşayan bir ev kadınıdır. Akciğerinde tümör vardır fakat o bunu ailesinden gizlemektedir. Bunların dışında kendisi ünlü şarkıcı Kim Hyun Jae’nin çok büyük bir hayranıdır. Kızı Miyuki ise okulda yaşadığı sorunlar yüzünden zor günler geçirmekte, annesi bu duruma çok üzülmektedir. Bir gün kızıyla konuşmaya çalışan kadın aldığı cevapla yıkılır: “Ben de senin gibi evde dizi izleyip ünlü şarkıcıları takip edeceğim..” demiştir kız. Noriko kızına aslında öyle bir kadın olmadığını, insanın isterse her şeyi başarabileceğini göstermek için bavulunu toplar ve Kore’ye, müzik yarışması elemelerine doğru yol alır.. Tabi Korecesi çok kötüdür ve sesi de yeterince iyi değildir, fakat kadının azmini gören jüri ona bir şans tanır.. Bir dahaki elemelere kadar çok çalışması gereken Noriko adaylar arasında muhteşem sesi olan küçük bir çocukla tanışır ve ondan kendisine ders vermesini ister. Bakalım Min Ha bu teklifi kabul edecek mi ve Noriko o günden sonra neler yaşayacak?

Bu kadar uzak yorum yeter, şimdi sıra geldi sıcak yorumlarıma🙂 Dizide gözüme neler takıldı onlardan bahsedeyim, yalnız SPOILER!!! diyorum, uyarmadan geçmiyorum🙂

!!SPOILER!!

Öncelikle Hong Gi’nin oyunculuğundan bahsedeyim birazcık, Muscle Girl‘de çok saf, iyi bir çocukcağızı oynuyordu, burada ise anne babasını kaybettikten sonra sorunlar yaşayan, hala ergenlikten çıkamamış, umudunu kaybetmek üzere olan bir genci canlandırdı. Ben oyunculuğunu beğendim aslında, tatlı sempatik çocuk yerine farklı kimliklerle kamera karşısına geçmesinden yanayım zaten, bence daha da değişik roller seçmeli kendine bundan sonra da🙂

Noriko adlı hatun kişi ise gerçekten sempatik bir kadındı, ben kendisini sevdim. Masum yüzü, hüzünlü halleriyle insan kendini sevdiriyordu. Tarzını da çok sevdim, kadın yaşını falan da kesinlikle göstermiyor, aah bu Japon kadınların yaşlanmaması sorunsalı ne acayip şey🙂

Min Ha ile Noriko arasındaki anne-oğul ilişkisi çok güzeldi. Anne babası olmadığı için çevresi tarafından aşağılanan Min Ha ‘nın koruyucusu oldu Noriko. Bir sahnede, Min Ha ile kavga eden bir çocuk annesini getirmişti şikayete, ay ne güldüm bu sahnede de. Koskoca insan kavga edip de annesini çağırır mi hiç? Ben 5 yaşındayken falan anneme şikayet ederdim “Şu bana vurdu ühühü” diye🙂 Neyse işte şikayete gelen kadın saydırıyor Min Ha’ya, işte benim oğlum çok değerli de sen kimsin de falan.. Tabi Noriko sonunda dayanamıyor ve patlıyor: “Bizim Min Ha’mız da çok değerli bir evlattır tamam mı???” Min Ha bile kadının böyle çığlıklarla kendisini savunmasına çok şaşırmıştı: “Bu sesini şarkı söylerken de kullansana ya..” demişti gülümseyerek🙂 Bu günden sonra ikilinin ilişkisi değişik bir sürece giriyor zaten🙂 Kadının kanser olduğunu öğrendiğinde Min Ha’nın başında ağladığı sahne de çok güzeldi. Kadının Hyun Jae yüzünden Kore’ye geldiğini sandığı için: “Hyun Chan çok mu önemli, evine gidip ameliyat olsana!” diye azarlıyordu onu.. Onun Hyun Chan’ı kıskanması da ayrı bir komediydi zaten🙂

Son sahnede Hyun Jae’nin jüride olmadığını öğrenip üzülüyordu Noriko, tabi bizim kıskanç Min Ha da bozuluyor buna.

-Hocan burada ya, Kim Hyun Jae’ye ihtiyacın mı var?

-Evet..

-Hey hey! Senin için şarkı yazdım, yorulmak nedir bilmeden sana müzik dersleri verdim, seninle kıyafet almaya gittim, seni hastaneye götürdüm ve sen hala Hyun Jae’yi bana tercih ediyorsun öyle mi?

Bu diyalog çok komikti, ikisi de güldü zaten bu sözlerin üzerine.. Kadın ne yapsın idolünü seviyor işte, Japonya’da bir fan kulüpleri bile var, kadınlar oturup Korece çalışıyorlardı🙂 Yalnız Noriko Koreli ünlüleri bayağı seviyordu, alışveriş yaparken billboardda Jang Geun Suk’u görüp: “Geun Chaaan!!” diye bağırarak koştuğu sahnede çok gülmüştüm ben🙂

Bu kadar Noriko yeter, Min Ha’dan bahsedeyim biraz da, bi kere böylesine güzel sesi olan bir çocuğun sırf şarkı sözünü unuttuğu için yarışmadan elenmesi çok saçmaydı, bir anlık unutkanlıkla böyle bir yetenek çöpe atılır mı hiç? Neyse böylesi iyi oldu aslında, böylece bizimki Island (bildiğimiz Ft Island) grubunun solisti oldu, sonunda da albümleri gösterildi teker teker, Beautiful Journey, Return.. Çok güzellerdi🙂 Tabi her şey Noriko sayesinde oldu, yoksa bizim oğlan fabrikada çalışmaya karar vermişti bile🙂

Dizinin sonunu sevdim ben, Min Ha’nın havalı leopar idol kıyafetleri içinde Noriko’yu ziyaret etmesi güzeldi, bizimki tamamen Hong Gi olmuştu, tuhaf tarzı, küpeleri falan🙂 Son sahnedeki diyaloglarını da çok sevdim:

-Daha da yakışıklı olmuşsun hocam, ama hala Hyun Chan kadar değil..

“Hyun Chan? Sen hala Hyun Chan’ı mı sayıklıyorsun? Bugünlerde yükselen trend Min Chan oysa ki🙂 “

Ve Hong Gi’nin buradaki ifadeleri, oy oy oy🙂 Sevimli şey🙂

Yalnızz.. Bir kere sarılırdı insan sonunda yahu.. Bu Uzak doğu insanının uzaklığı çok fena, biz Akdenizliler onları asla anlayamayacağız🙂

Benden bu kadar.. Son olarak Hong Gi’nin elemelerde gitarıyla söylediği iki minik şarkıyla bitireceğim yazımı.. Biri I am Happy diğeri Don Quixote Song. İnsan biraz daha söylerdi be çocuk, bunlar yetmedi bilesin, diğer dizi ve filmlerde uzuuun uzun OST’lar bekliyoruz senden ona göre🙂 Haydi herkese iyi dinlemeler🙂

 

Ekim 14, 2011 tarihinde dizi içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 15 Yorum.

  1. spoilera bakmadım bu sefer neden bilmem, heyecan yaptım irden😀 nette baktım 1gbdan aşağı link yok, oha diyorum çok afedersin😀🙂 masalcım sen nerden izledin ?

  2. Merhaba *_*
    Acaba Bana Romantik – Komedi Tarzında Bir Film Önerir Misiniz ? Önerilerinizi Bekliyorum *_*

    Şimdiden Çokk Teşekkürler *_*

    • merhabalar canım, bloğuma hoş geldin🙂

      Kore filmi önerisi istiyorsun sanırım, izleyip sevdiğim filmleri yazayım sana, umarım izlemediğin bir tane çıkar🙂

      my sassy girl
      baby and me
      antique bakery
      …ing
      200 pounds beauty
      cyrano agency
      the beast and the beauty
      100 days with mr arrogant

      iyi seyirler🙂

  3. spoiler’ı falan dinlemeden okudum valla😀 güzel bişeye benziyor, bir ara çıtır çerez diye izlerim ben de. ama noriko’nun çabaları sonuç verip kızını gaza getirebildi mi, ben asıl onu merak ettim🙂 ne anneler var yau, vay bee😀 bi de en sonunda bi sarılmadılar diye kızmışsın ya, ben de sinir oluyorum valla: bizim gibi sevdikleri insanlara dokunmayı sarılmayı seven insanlar için kabul edilemez bir şey! hem de hong gi’cik yani, insan ona sarılmadan durabilir mi?! ehemm😀😀

    • aynen canım öyle çıtır çerez olarak izlemeye birebir olmuş bu minnacık dizi tam honggi’lik🙂 noriko hatuna ben de şaşırdım yahu kim kızına kendini kanıtlamak, ona güven aşılamak için şarkı yarışmasına katılır mı, inanılmaz bir şey🙂 sarılmama mevzuu da çok feci, her dizide filmde aynı şey oluyor, yahu onca şey yaşadınız, ortak anılarınız var, birbirinizi seviyorsunuz falan, bir buluşuyorlar ikisi de yere bakıyor çok komik🙂 biz sarılmadan edemeyiz kardeşim bize ters🙂

  4. merhaba =) bloğunu bi süredir takip ediyorum aslında ama blog sahibi olmadan çok zor oluyo bende kendime bi blog açtım bu da yaptığım 2.yorumum.. öncelikle eline sağlık çok güzel bi yazı olmuş valla bende spoiler falan bakmadan okudum konusu da hoşuma gitti zaten hong ki severim sesi şarkıları falan çok güzel =) sayende şimdi bu minidiziyi de izlicem hem gözlerim hem kulaklarım bayram edicek =)

    • merhabalar, bloğuma hoş geldin öncelikle, blog açmakla ne güzel yapmışsın, hemen blogroll’e ekliyorum seni, bundan sonra da yorumlarını beklerim🙂
      NGTS çıtır çerez niyetine eğlenmek için güzel bir dizi, Honggi’nin aktörlüğüyle pek ilgilenmiyorum ben zaten, o şarkı söylesin bize de onu dinlemek için bahane çıksın işte🙂 sempatik hareketleri, sevimli mimikleri falan da cabası🙂

  5. bu dizinin türkçe altyazısı varmı acaba.

  6. @masal izledim geldim😀 çok tatlı bir diziymiş, hem japon dizisi tadı aldım hem de kore dizisi🙂

    hong ki babaannesi ve amcasına koptum gülmekten😀 japon ajumma da çok karizmatikti…
    kafama takılan bir şey oldu bu arada, kadının kızı lezbiyen miydi? yoksa sadece kankasıyla mı arası bozuktu? ben anlayamadım orasını🙂

    o leopar kıyafeti de süperdi😀 başkası olsa içinde perişan gözükürdü ama çocuk öyle tatlı ki, hiç göz tırmalamadı🙂

    ellerine sağlık tekrardan,tavsiye için teşekkürler😉

    • Japon ajumma çok karizmatik dimi ya, kadınlar yaşlandıkça bi hoş oluyor ne güzel🙂

      kadının kızı lezbiyen miydi hiç düşünmedim ben yau, belki öyledir de anlamamışımdır🙂 benim anladığım kadarıyla bu kızla çok dalga geçmişler zamanında, iyice psikolojisi bozulmuş. sonra kankasıyla dalga geçtiklerinde onu hiç koruyamamış, tanımazlıktan gelmiş falan. aslında bana da çok saçma geldi bu olay ama hani Kore ve Amerikan dizilerindeki “bullying” olayı var ya, ondan böyle ciddiye alıyor olabilirler. bizde pek yok böyle şeyler..

      hong gi gerçek hayatta da çok rüküş noonası kendisi gibi olmuş dizide de, gardrobuna bi suikast düzenlemek şart🙂

      rica ederim canım, beğenmene çok sevindim.. ben de şu Türkçe linki de ekleyeyim yazıya🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: