Scent Of A Woman: Hayat Ertelenecek Kadar Uzun Mu?

Çıktığı günden beri gözüm vardı bu dizide. “Şu alt yazıları tamamlansın da izleyeyim” deyip duruyordum. Malum tek başıma izlemediğim ve İngilizce altyazıları çevirmekten nefret ettiğim için bu bekleyiş sürecine girmek zorunda kaldım. Ama bu altyazılar ideal sevgili gibi bir türlü gelmek bilmedi:/ Geçenlerde tekrar baktım yine olduğu yerde sayıyor.. Ufak bir araştırmadan sonra bir iki sitede dizinin tamamlandığını görüp hemen başladım🙂

Uzuuun Ramazan gecelerinde twitter muhabbetlerinde adı geçiyordu Scent of a Woman’ın.. Herkes meşhur tango sahnesinden Wookie’nin tatlılığından bahsedip beni meraktan çatlatıyordu, ama haklılarmış yaa.. Lee Dong Wook’u My Girl’de de severdim ama burada ayrı bir mest etti beni, derdime dert ekledi kerata.. Senin gibi adamlar nerede diye isyeeeeannnn ettirdi.. Halil Sezai’ye çevirdi beni🙂

Ayy yorumlara başladım hemen neyse dizinin konusundan bahsedip dedikoduya devam edelim kardeşler.. Konumuz aslında benim hiç ama hiç sevmediğim bir konu, hatta bir dizide bu konu varsa koşarak uzaklaşıyorum o kadar yani.. Ölümcül hastalıklardan bahsediyorum elbette. Esas kızımız Lee Yeon Jae yıllardır aynı turizm şirketinde çalışan, korktuğu için kendisine yapılan zorbalıklara, haksızlıklara ses çıkaramayan 34 yaşında bir kızcağızdır.. Bir gün şirkete gelen başkanın oğlunu görür ve bir anda aşık olur. Kang Ji Wook uzun, yakışıklı, kültürlü vs. vs. hayallerdeki oppadır kısacası.. Ama.. Kızımız bir kaza nedeniyle tesadüfen gittiği hastanede safra kesesi kanseri olduğunu öğrenir. Hem de bunu odunluğuyla ünlü ilkokul arkadaşı Cha Eun Suk haber verir ona.. Ve Yeon Jae kendi hayatında bir devrim yapıp hesaplarındaki tüm parayı çeker ve bastığı gibi hayallerini süsleyen Okinawa’ya gider.. İş için aynı şekilde Okinawa’da olan Ji Wook ile tanışacaklar ve olaylar gelişecektir..

Dizinin ilk 13 bölümünü şuradan kalanını ise şuradan izleyebilirsiniz.. Herkese iyi seyirler^^

SPOILER!!!

Kim Sun Ah’yı ilk kez bu dizide izledim ben, çok hoş kadın, oyunculuğu çok iyi, sevdim yani.. Kanser temalı olmasına rağmen dram olmak için kasmayan bir dizide oynamak kolay değildir bence, iyi kalktı altından..

Dizi hakkındaki genel yorumuma gelirsek 1-10 arası kesinlikle mü-kem-mel-di! Ayıla bayıla izledim, entrika, yalan dolan yoktu.. Aşık olmak isteyen iki insanın aşkı vardı sadece.. 10-16 arası yani Ji Wook’un her şeyi öğrendiği bölümler ise daha dramdı, daha hüzünlüydü, biraz daha yavaştı.. Yine de çok güzeldi, neden böyle oldu dedirtmedi yani..

Okinawa bölümleri bir harikaydı, çok eğlendim onları izlerken.. Kızın sapık gibi adamı takip ettiği sahnelerde falan çok güldüm🙂 Teknede kızı rehber sandığı sahne de çok komikti, kız tam ona “Ben rehber değilim” diyecekken adamın en cool haliyle dönmesi çok hoştu, kız donakaldı.. Ahh Wookie yaa🙂

Vee kızın en üzgün en mutsuz haldeyken sahildeki o adamla yaptığı tango. Off of.. Hiç tanımadığı, dilini bile bilmediği bir adamla tüm acılarını paylaşması, adamın da tüm bunlara rağmen onu anlaması.. Çok çok güzeldi.. Hele o fondaki tango müziğiyle birlikte nasıl güzel olmasın? Bu müziği Al Pacino’nun Kadın Kokusu’nda duymuştum ilk kez. Orada da adam ölmeden önceki son tangosunu yapmıştı bu müzikle. Yeon Jae de “Yaşamak istiyorum” diye haykırdı dans ederken. Bu müzik ölümü hatırlatıyor bana bu yüzden, dinlerken bile kötü oluyorum..

Zaten tangoyu çok severdim bu diziyle hastası oldum denebilir. Ji Wook ile kızın tango sahneleri ne güzeldi.. Derslerdeki tango provalarında konuşmadan sadece dans ederek anlaşmaları.. Vee o meşhur tango sahnesi.. Bir dans ancak bu kadar tutkuyla yapılabilir.. Bayıldımm!!!  Muhteşemdi..

Bu dizi sayesinde JYJ Junsu’yu da tanımış oldum. Ft Island hariç pek bi pop grubu dinlemediğim için çoğundan bihaberim.. Ama Jun Suh çok tatlıymış yaa, o ses tonu falan ne tatlı, pamuk gibi bi şey.. Al içine sok öyle yani🙂 Fan Meeting çok güzeldi yaa, Junsu kıza şarkı söyledi off of.. Ben hayal ediyorum da, karşımda Hong Gi yemekteyiz, telefonumu eline alıp şarkı söylemeye başlıyor! Cidden bayılırım herhalde, rezil olurum çocuğa aman aman🙂 Hayal etmek bile insanı heyecanlandırıyor yaa🙂

Lee Dong Wook’u acemi aşık hallerinde görmek ne güzelmiş yaa. My Girl’de çok cooldu, çok kendini beğenmişti, ama burada bildiğiniz tatlı romantik aşık olmuş kuzu yaa.. Kız arayıp ona uğrayacağını söylüyor çocuk panikten ne yapacağını şaşırıyor.. Şaşkın şey :)  Bir de kıza ilanı aşk ederken kulağına Junsu’yu taktı ya, hani bu kadar da olmaz dedirtti, sen insan mı dedirtti, dedirtti de dedirtti🙂 Ha bir de duş sahnesinden bahsedeyim unutmadan, sevgili senaristler yönetmenler bir harikasınız siz! Bu sahnelerin devamını diliyor, hatta biraz daha uzatılmasını talep ediyoruz🙂 Çocuk acayipti kısacası🙂

Yüzük meselesi de dizinin olmazsa olmazı.. Epey bi gündemi işgal etti çünkü.. Ama Ji Wook hem kızların hem izleyenlerin kalbini fethetti yüzük meselesinde. Adamla konuşmak için taaa Sidney’e gitti düşünsenize! Bir de yüzükçü öldü deyip adamı kandırması çok hoştu🙂 Tekrar haykırıyorum senin gibi adamlar nerede kuzum, haremimin gözdesi söyle ha nerede🙂

Kızın adama çıkma teklif etmesi de çok güzeldi.. Diğer Kore dizilerindeki gibi evinde oturup depresyona girmedi esas kızımız.. Eski Yeon Jae’nin aksine, olduğundan bile fazla cesur davrandı. İnsanın önünde sayılı günlerin kaldığını bilmesi böyle bir şey demek ki.. Her istediğini yapma cesaretini kendinde buluyorsun, hiçbir şeyden çekinmiyorsun korkmuyorsun.. Güzel bi his olmalı her şeye rağmen..

Yeon Jae’nin yapılacaklar listesindeki her şeyi yapması çok güzel oldu. Gerçek hayatta böyle bir şey imkansız olsa da dizide bunu başarabilmesine sevindim. O listeyi görünce bile insanın aklına neler geliyor? Benim 3 ayımın olmadığı ne malum.. Ben neden böyle bir liste yapmıyorum? Neden hep erteliyorum? Hayat ertelenecek kadar uzun mu? Değil işte, sorunda bu aslında..

Gelelim dizinin sonuna.. Bir kanser dizisi ölümsüz bitti, bu bir ilk olmalı. Dizi burada da farkını gösterdi, sırf seyirciyi ağlatmayı amaçlamadığını göstermiş oldu.. İnsan sevgiyle, aşkla iyileşebilir belki de.. Belki de tüm bu hastalıklar biraz da sevgisizlikten bu kadar yaygın.. Kısaca dizinin sonunu beğendim, 6 ay ömrünün kaldığını düşünen Yeon Jae 7 aydır yaşadığını söyledi. Ölmemesi çok güzel oldu.. Ama ben doktorların bahsettiği o yeni ilaç tedavisinin mucizevi bir şekilde kızı iyileştireceğini düşünmüştüm ama mucizeler öyle bir anda gerçekleşmiyor maalesef. Tedavi sonundaki süreci göremedik dizi bittiği için. Ben yine de kızın iyileşmiş olduğuna inanmak istiyorum..

Benden bu kadar.. Hepinize tango gibi tutkulu, aşk dolu günler diliyorum..

Mart 20, 2012 tarihinde dizi, ost içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 18 Yorum.

  1. bende izlicim bende indireceğim diziyi🙂 yani inşallah😀

    • hemen indir hemen izle son zamanlarda izlediğim en tatlı dizilerden biri bu.. ama azılı wookie hayranı olabilirsin uyarıyorum🙂

      • elimi ayağımı çekmiştim dizilerden ama şimdi deli gibi izleyesim var, bölümleri verdiğin linklerden indiriyorum şeker😀
        wookieyi ben my girl de çok sevmiştim hatta bir de üstüne kadın partneri olan bir polisi oynarken izlemiştim bi filmde🙂 ama sonrasında kütaphaneli bir filmi vardı sıkıldım onda ve diğer çalışmalarına bakmadım🙂 bu dizide kesin yine seveceğim😀 hiç kuşkum yok😀
        spoilerları yedim ama daha çok izleyesim geldi sayende😀

      • Kore dizileri virüs gibi bi şey yaa bi ara yok yok artık izlemeyeceğim diyorsun sonra bi huzursuzluk bi bi şey🙂 kaçış yok annem🙂

        ben wookie’nin bi o ktüphaneli filmini izledim ve çok sıkıldım, herkes de bayılıyor ona haa sorun bende sanıyordum bak sevindim şimdi🙂

        spoiler yesen de seveceksin ben eminim, hem benim gibi açıp al pacino’nun kadın kokusu’nu da bi daha izleyeceksin bak demedi deme🙂

  2. Ahhhh o tango sahnesi!! İlk yazılarımdandı benimde🙂 Kendimi unuturum o sahneyi unutmam😀😀 Hala daha aklıma estikçe açıp izliyorum ve tekrar Wookie ve tango hayranı olup çıkıyorum😀 bi gün ben de öğrenirim inş😀😀

    Ve junsu çok şeker bi kişilik yaa😀 sesine de bayılıyorum dinlemelisin JYJ’yi en azından iki üç parçasını😀 Hong Ki’li hayalinde çok mantıklı ben de böyle bi durumda kalsam bayılırdım🙂🙂

    • iki insan hiç konuşmadan nasıl en tutkulu aşkı yaşayabilir sorusunun kanıtıdır bu tango sahnesi, ben de defalarca izledim valla🙂 aynen ben de kafama koydum uygun bi aday bulur bulmaz tango öğreneceğim, wookie gibi biriyle dans etmek tabi ayrı bi adrenalindir ama biz de eldekiyle idare ederiz artık🙂

      junsu nasıl tatlı bayıldımm, o ses tonu nezaketi falan şahane.. jyj dinlemeye başladım ucundan, in heaven çok güzel mesela klibinde de junsu insanı kendisine hayran bırakıyor🙂

  3. Benimde izldiğim zamanlarda heyecanla kendisini bekledim Kim Sun Ah unnimin oyunculuğuna hayran kaldım tam bir tango hayranı her dizisinde Tango yapıyor bknz: The City Hall ve My name is Kim Sam Soon
    My Girl ve Lee Dong Wook mahmur bakışlım ben o diziyle askerden sonra yeni dizisi çıktı hop atladım izlemeliyim diye çok severim kendisini daha bir karizmatik olmuş sankim
    Benim de yıllar öncesinden yaptığım ölmeden önce yapmam gerekenler listesini sakladığım çekmecenin en arkasından çıkardım ve listeme göz attım yeni maddeler ekledim ve yapabildiklerimi yaptım
    Kızımızın köpeği kaçırması ve doktor civanıma vermesi ve doktor eve geldiğin evdeki herşeyi parçalanmış görmesi yüzünün ifadesi paha biçilemez güldüm orada kızımızın doktorumuza yalvarması yaşamak istiyorum lütfen diye ağlaması
    Hele annesinin öğrendiği sahneye ağla ağla çok kötü oldum çok ağlattı beni ama sonu mutlu bitti ona sevindim ne kadar desem de beni ağlatacak sonunda umduğum gibi olmadı sevindim

    Her zaman dediğim gibi Mutlu Sonlara Bayılıyorum

    • aa demek diğer 2 dizisinde de tango yapıyor, o halde kesinlikle izlenmeli, çünkü tango insanı mest ediyor yaa, yani beni ediyor🙂

      LDW kesinlikle daha bi erkeksi olmuş. fiziksel özellikleri bi yana çok romantikti çok sıcaktı, my girl’deki gibi kendini beğenmiş değildi. bu dizide bayıldım bu çocuğa🙂

      o listeyi ben de yapıcam yaa, ama korkuyorum, öyle maddeler yazmak cesaret ister, tüm bilinçaltındakileri ortaya çıkarman lazım, zorunlu kalmadıkça yapması çok zor bi şey, ama kesinlikle gerekli..

      beğendiğin sahnelere tek tek ben de bayılmıştım, doktor da hoş adamdı, soğuktu ama iyi biriydi. annesi de öğrenince çok kötü yıkılmıştı😦 en azından sonunda kızı ölmedi, ben ölümlü dizileri hiç sevmiyorum final bu yüzden çok güzeldi.. yaşasın mutlu sonlar🙂

  4. Bu dizi duygu sömürüsü yapmadan dram ve komediyi en çok da dramı yaşattı izleyenlere ama aşırıya kaçmadı. Lee Dong Wook taş kontenjanından dahil olmuş, askerden döner dönmez çektiği ilk dizi olması sebebiyle bol, bol duş sahnesi gördük. Gereksizdi ama şikayetçi miyiz? ASLA😀😀

    • evet evet ASLA🙂 çocuk ayrı bi taş olmuş yaa, my girl’de hiç böyle değildi, orada parkal yüzlü tatlı çocuktu artık tam bi ajusshi🙂 aynen katılıyorum sana, SOAW dramın suyunu çıkarmayan, komediyi de arka plana atmayan çok hayattan bi diziydi.. twitterdaki yorumlarınızla gaza gelip izlemiştim valla, tavsiyenize sağlık🙂

  5. Arşivimde gururla saklayacağım dizilerim arasında yer aldı ve bence LDW beylerinde kariyerinin en iyi yapımı oldu. Bu kadar sıcakkanlı ve sevecen bir rolü bir daha oynayabilir mi? Sun Ah unni gibi biriyle bir daha parter olabilir mi bilmiyorum ^^

    Eğlenceli yazın için teşekkürler kuzu bu arada (:

    • rica ederim canım, aynen dediğin gibi son dönemde izlediğim en güzel dizi herhalde SOAW.. my girl’ü falan bayağı bi aştı LDW bu dizisiyle, KSA’ı da ben ilk kez burada izledim ve bayıldım, kadın mükemmel!! bi de rüyalarımdaki prenses’te severek izliyoruz onu unuttum bak🙂

      senin de eline sağlık canım^^

  6. selam birşey sorabilir miyim? ben bu diziyi izliyorum ve 16. bölüme geldim fakat video açılmıyor. turunculu bir izleme seçeneği var ya hani sağ alt köşesinde premium yazıyor o bende açılmıyor… izleyebileceğim bir site söylermisiniz acabaa? çok acilll lütfenn…

    • selamlar🙂 kusura bakmayın uzun süredir internetim yoktu cevap yazamadım yorumunuza.. ben scent of a woman’ın son bölümlerini diziport’tan izlemiştim ama şimdi baktım orada da açılmıyor.. İngilizce altyazı ile izlerim dersen http://www.mysoju.com‘da vardır diye umuyorum. netim gelince bir daha araştırırım ama..

  7. 13cu bolumdeyim….3 bolum sonra bitiyor amma yinede yorum yapmak istedim cunki 13 bolum beni akikaten sarsdi cok duyqulu ve tutkulu gecdi 2 gundur izliyorum durmadan sabahin 5 ne dek izledim amma simdi durdum 3 bolumude iselerimi bitirib oyleizleyeceyim amma heyecandan bayila bilirim yani bir sozle harika bir diziyi izliyorum ve tavsiye etdiyiniz icin Cooooooooooooooooooook amma cooooooooooooook tesekur ediyorum

    • selamlar Almaz^^

      bu diziyi izlemene çok sevindim ben elimden geldiğince herkese tavsiye ediyorum. son zamanlarda izlediğim en güzel dizidir bu, onca zaman geçti hala şarkılarını falan dinliyorum.. you are so beautiful ne güzel bi şarkıdır dimi ama.. soaw insana yaşamın ne kadar değerli olduğunu düşündürüyor en güzel tarafı da bu. ben bu diziyi izlediğimden beri hayata dair planlar yapıyorum mesela. kızımızınki kadar büyük olmasa da benim de bi defterim var sayılır🙂

      rica ederim, iyi seyirler canım^^

  8. Coook amma cok guzel bir diziydiduyqusaldi amma sonu kotu bitmedi 14 cu bolumde tatli ve neseli kizin olduyu sahnede o kadar aladim ki alt yaziyi goremiyordum ve halada etkisinden kurtulamadim diziyi dusununce o kiz aklima geliyor ve ben kendimi tutamiyorum amma o kadar harika bir diziydiki tavsiyeniz icin cok minetdarim inanin yazmak icin laf bulamiyorum cook tesekur ederim tavsiyeniz icin 1ci bolumun ilk 5 dakikasi filan boyle cok komikti taki kanser oldugunu oyrenene kadar neyseki sonunda sizinde belitdiyiniz qibi kotu bir sey olmadi yoksa 1 haftada onun etkisinde kalirdim emin olun ((((

    • seni çok iyi anlıyorum bu diziyi ben de çook sevdim ve uzun zaman etkisinden kurtulamadım. hayatın ne kadar değerli olduğunu anlıyor insan bu diziyi izleyince, aşkın ne kadar güzel olduğunu, ne olursa olsun yaşanması gereken en güzel duygu olduğunu görüyor..

Bir Cevap Yazın

