Bloğumun Yıldönümü ve 3’ü Bir Arada Mim..

Bugün bloğumun yıldönümüymüş, kardeşim hatırlatmasa bu yoğunlukta hayatta aklıma gelmezdi herhalde🙂 Ama iyi ki de hatırlatmış.. Blog sayesinde ne kadar tatlı arkadaşlar edindiğimi, başkaları tarafından tuhaf bir alien olarak görülsem de beni anlayan insanlarla bir şeyler paylaşabilmenin ne güzel bir his olduğunu bir kez daha hatırlamış oldum.. Geçen sene bugün sevgili Nilü sayesinde içine girdiğim blog aleminde ilk yazımı yazmışım, 2. 3. yıllarda da yeni yazılar yazmak, sizlerle yorumlarda buluşmak dileğiyle.. Farklı olmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu burada sizinle birlikteyken daha iyi anlıyorum, beni yalnız bırakmayan, samimi bir şekilde içini açan, her konuda yorumlarını, güzel sohbetini eksik etmeyen tüm arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür ediyorum..

O zaman yazacağım bu mimi de yıldönünümüze ithaf etmiş olayım🙂 Sevgili Mydestiny bana 1 değil 2 değil tam 3 mim bir arada göndermiş🙂 Bu mimi görünce aklıma “Nescafe bile 3’ü bir arada ben hala yalnızım” esprisi geldi ama hemen aklımı başıma toplayıp yazmaya koyuldum🙂 Hazırsanız başlayalım..

Mim I – En Sevilenler

1- En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?

Dondurma yemek, ailenin dondurma canavarıyım denebilir🙂 Film izlemek vazgeçilmezim, eksikliği hemen hissedilir bünyemde. Sonraa kafa dengi insanlarla oturup sohbet etmek, iki yüzlü değil samimi olduklarını bilerek içimi onlara açabilmek.. Her şeyden ziyade bir parça huzur.. Ne yaparsam yapayım huzurlu olmak isterim, yoksa ne yaptığımın da bir önemi yok aslında, kafam bir şeye takılmışsa zaten ne yaparsam yapayım ben ben olamam.. Son olarak yazmak.. Şiir, hikaye, blog, ufak notlar.. Yazmak bazen konuşmaktan çok daha fazla rahatlatıyor insanı..

2- Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Geçen seneye kadar blog okumuyordum ve bilgisayarda yaptığım şeyler şunlardan ibaretti:

– Ödev yapmak, çeviri yapmak, sunum hazırlamak

– Youtube videolarını bol bol taciz etmek. Ft Island konserleri araştırmak, indirmek, arşiv yapmak

– Çeşitli sitelerden alt yazılı diziler bulmaya çalışmak (önceden çok zor bulunuyordu diziler, Türkçe alt yazı bulmak falan hayal gibiydi🙂 )

– Ekşi sözlük okumak.

Geçen seneden itibaren ise bloglar hayatıma girdi ve:

– Blog yazmak

– Blog okumak

– Hikaye yazmak

– Blog hikayelerini okumak

Vs. vs. gibi şeyler de aktivitelerim arasına girdi🙂

3- En sevdiğin filmler?

– Titanic

– Shutter Island

– Oldboy

– Madhouse

– Scent of a Woman

– Antique Bakery

– Turn Left Turn Right

… Daha da onlarcası yazılır buraya en iyisi kısa kesmek🙂

 4- Şu sıralar almak istediğin şey?

En son güzel bir harici bellek almak istiyordum ama sağolsun ablacığım doğum günümde almış bana Toshiba 1 TB, pek bi sevindim🙂 Ama isteklerim bitmiyor tabii ki.. Güzel bir laptop, Donna Karan NY elmalı parfüm, mümkünse tüm Ft Island albümleri.. falan filan olsa iyi olurdu işte🙂

 5- Şu sıralar ne dinliyorsun?

Yeni bitirdiğim Scent of a Woman’ın müziklerini dinliyorum bu aralar. Tatlı Junsu’dan You are So Beautiful iyi gidiyor.. Sonraa, Ft Island Grown Up albümü her daim playlistimde.. Türkçe şarkılardan da Burcu Güneş’in Oflaya Oflaya şarkısını sevdim, onu dinliyorum ara ara..

 Mim II – Sordum Cevapla

1- Hayatın bir filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?

“Umudunu Yitirme” olurdu herhalde. Her hayal kırıklığında “Bu da mı gol değil!” diye isyan etsem de kendimi toparlamayı başarıyorum sanırım.. Ya da bana öyle geliyor kim bilir..

Fon müziği ise Oldboy-Searchers olurdu..

 2- Bir şeyleri değiştirmeye gücün olsa neyi değiştirirdin?

Hayatımdaki birkaç şeyi.. Onlar da bana kalsın..

 3- Seni en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdi?

– Oldboy’daki kutu açma sahnesi, Dae Su’nun aile albümünü görmesi..

– Scent of a Woman’daki tango sahnesi. Al Pacino bi harikaydı..

– Piyanist’te Alman subayının Szpilman’a piyano çaldırdığı sahne..

 4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilse ne yapardın?

– İstiklal Caddesi’ni turlardım, bomboşken. Hiç insansız düşünemiyorum o uzun caddeyi, birine çarpmadan yürümeyi düşünmek bile tuhaf🙂

– Boğaz Köprüsü’nü yürüyerek geçerdim, tek başıma, tek bir araba ve insan olmadan..

5- Şu sıralar takip ettiğin diziler nelerdir?

 – Suskunlar. Çok heyecanlı gidiyor valla, izlemeyenler hemmen başlasın derim🙂

– Protect the Boss. Daha dün başladım, nasıl gidecek merak ediyorum..

– Two and a Half Men. Ahhh Walden🙂

 Mim III – 5N1K?

 Kim?

Ben…

Nerede?

… Güney Kore’de

Ne Zaman?

… En kısa zamanda

Nasıl?

… En ön sıradan

Ne?

… Ft Island konseri izlemek istiyorum

Neden?

… Seviyorum ulennn🙂

Mart 27, 2012 tarihinde dizi, film, ft island, havadan sudan, mim içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 22 Yorum.

  1. Heppi anniversary k k k

  2. Bizimle bu güzel bloğu paylaştığın için teşekkür ederim Masal evi🙂

  3. Blogunun birinci yılı kutlu olsun Masal! Daha uzun yıllar böyle kutlamalar yaparız inşallah:)

    Ben de ailenin dondurmacısıyım! Günde iki tane yemezsem olmaz.😀 En sevdiğin filmlerden olan Turn Left Turn Right’ı listeye aldım hemen. Piyanistteki o sahne çok iyiydi ya, unutmuşum ben…

    Boğaz köprüsünde tek başına dolaşmak sıkıcı olmaz mı?😛 En azından bir kanka olsaydı yanında😀

    Suskunlar’ı da ben de ilk bölümden beri gözümü kırpmadan takip ediyorum, çok kaliteli bir iş yapmışlar. Protect the boss eğlenceli bir diziydi, bakalım bittiğinde beğenecek misin:)

    • çok teşekkürler canım, bir gün şöyle tüm bloggerlar tanışıp kaynaşsak kutlamalar yapsak ne güzel olur cidden🙂

      TLTR çok çok güzel bir film, ben defalarca izledim, şiddetle tavsiye ederim.. dondurma konusunda da sınır tanımayanlardanız demek ki, ben bu hafta her gün yedim, hem de kocaman magnum falan uff, boğazım ne hale gelecek merak ediyorum🙂

      boğazın keşmekeşinden ve trafiğinden o kadar sıkıldım bomboşken nasıl olur merak ediyorum, bana neler hissettirir acaba o durumda🙂

      suskunlar’ın fanı oldum ben de yaa, çemberimde gül oyadan beri ilk kez bi diziyi severek takip ediyorum.. şu aralar can you hear my heart ve protect the boss’u birlikte izliyorum, CYHMH’a tavsiyenler başladım şahane gidiyor, PTB da çok eğlenceli🙂

      güzel yorumun içinç çok teşekkürler canım^^

  4. Birinci yılın kutlu olsun Masal. İyi ki seni tanımışım, iyi ki blogu açmışsın, iyi ki arkadaş olmuşuz🙂

    Senle olan uyumumuzu ben çok seviyorum var ya. Vakit beraberken süper eğlenceli geçiyor hehe🙂

    Şimdi de senin güzel hikayende kaldığım yerden devam edeceğim, merak ediyorum. Geç kaldım ama artık zamanı deyip yumulacağım toptan🙂

    Tekrardan kutlu olsun. Nice nice yazman dileğiyle🙂

    • çok teşekkürler canım, geçen sene Nilü sayesinde aranıza katıldığım ilk günü hatırlıyorum da iyi ki o buluşmaya gitmişim, çok sevdiğim arkadaşlar edindim bu sayede🙂

      evet yaa, ikimiz bir araya gelince iki hiperaktif çocuk gibi yerimizde duramıyoruz🙂 ben de çok eğleniyorum🙂

      sen artık çalışan meşgul birisin amaa🙂 ne zaman müsait olursan hikayem emrine amade, beklerim..

      tekrar teşekkürler canım^^

  5. Birinci yılınız kutlu olsun:)))

  6. nice nice yıllara fıstık! umarım daha yıllar boyunca böyle yazışır, okuşuruz (kelimeye bak, haha😀 okuşmak :D) ayrıca yüz yüze de bolca görüşelim, bi kere görüştük tadı damağımda kaldı..

    mim’i de çok güzel cevaplamışsın, hele en sondaki 5N1K’yı cevaplama şekline bayıldım!😀 en beğendiğin filmler ve sahneler benim de sevdiklerim arasında. boğazdan yürüyerek geçme fikri süpermiş🙂 son olarak suskunlar benim de son zamanlardaki favori türk dizim oldu😉

    ellerine sağlık ^^

    • çok teşekkürler canım, aynen yaa yüzyüze sohbet çok güzeldi, bol bol tekrar edelim, gelenekselleştirelim bu etkinliğimizi🙂

      5N1K sorarlarsa benden de anca böyle bi cevap çıkar🙂 başka türlüsünü hayal edemedim🙂 suskunlar yeni favorim benim de, hatta orijinalini de indirmeye çalışıyorum bu aralar, brad pitt varmış bir de uf uf kaçmaz🙂

  7. bu sayfada yazılan her sey çok güzel geliyo bana.ayrıca çok akıcı bi dili var. kendine has bi rüzgarı… genelde internett aleminde sessiz takılırım ama bu gün öyle olmadı bi yorum yapayım dedim. istanbula hiç girmedim ama çok gitmek istiyorum.ayrıca son yazı çok güzel di 1. ci ylınız/yılımız kutlu olsun. buradaki her film ve müzik adı belleğime kazınmıştır😀 TEBRİKLER (ÇUKAAYE!)

    • çok teşekkürler canım, ben de bu blog sayesinde sizin gibi yeni arkadaşlarla tanışmaktan çok zevk alıyorum. bundan sonra yorumlarını hep beklerim o zaman.. güzel sözlerin için çok teşekkürler, görüşmek üzere^^

  8. Çukhanda masalevi, birinci yılın kutlu olsun.🙂 Zevkle takip ediyorum seni. Umarım daha uzun yıllar burda olursun. ^_^

  9. nice yıllaraaaaaaaaaaaa😀 iyiki iyiki açmışsın blogunuuu, saranghee❤ ^_______^<3

  10. Anam partiyi kaçırmışım ben (: Niyse geç olsun güç olmasın değil mi?

    Blogunun 1. yılı kutlu olsun öncelikle Benim kazandan daha ufakmış senin ufaklık şaşırttın beni (: Benim kazan en akıllı uslu ufaklık sanıyordum oysa ki😛 Neyse oda abla oldu artık kıhkıhkıhkıh

    Nice mutlu yıllara diyeyim şimdiden ^^ Bu mim sayesinde de deşifre ettik bir çok bilgiyi😉 Hepimiz Suskunlar fanı çıktık oda güzel oldu (:

    Boğazı hala görememiş biri olarak ne diyeyim ki bu fantezine ^^

    • olmasın tabii🙂 çok teşekkürler canım, cadı kazanı benimkinin unnisi mi oluyor şimdi🙂 en ufak dongseng benim sanırım..
      suskunlar çok iyi dizi yaa, bu haftaki bölümünü de daha geçen gün izleyebildim, hala etkisindeyim. hatta umut karakterini yaklaşık bi saat önce tramvaydı gördüm, ben indim o devam etti🙂 acaba dizinin etkisinde hayal mi görüyorum dedim ama yok yok oydu🙂
      yaa umarım en yakın zamanda şöyle boğazın en güzel yerinde tüm bloggerlar güzel bi kahvaltı ederiz.. hem tanışmış hem boğazın güzelliğinin tadını çıkarmış oluruz^^

      ellerine sağlık canım^^

  11. Nice yıllara🙂

Bir Cevap Yazın

