Ortaya Karışık^^

Bi süredir yoktum. Neden derseniz anlatmak o kadar uzun sürer ki hem siz sıkılırsınız hem ben. Ama bu kısa zamanda öğrendiğim birkaç şeyden bahsedebilirim kısaca. Mesela sırtınızda bi yük varsa onu taşımak için ısrar etmeyim diyebilirim artık. Atın gitsin, bu dünyada hiçbirimiz hiçbir şeye mahkum değiliz. Kangrenli parmakla yaşamak o kadar zor ki onu kesip atmak inanın insana koymuyor, sonuç parmaksız yaşamak olsa bile..

Artık ağlamıyorum. İnternetime kavuşur kavuşmaz yaptığım ilk şey kuzumu dinlemek oldu. Hem de en en sevdiğim şarkılarını en yalın sesiyle söylediği bu videoyu izledim. Siz de dinleyin, bu seste huzur var..

Bu süreçte birkaç Türk dizisine sardım bu arada. İlki Suskunlar‘dı. İlk bölümlerini çok severek izledim ama bu aralar biraz fazla karmaşık bi hale geldi diye düşünüyorum, yine de iyi gidiyor. Türk dizilerinin geldiği o sakız kıvamına gelmesine daha çok var sonuçta, en az 2 sezon🙂

Asıl favorim gecenin bi yarısı rastladığım Uçurum adlı dizi. Çok geç bi saatte veriliyor konusu gereği ve bu yüzden çok da bilinmiyor. Şu ana kadar izlediğim en heyecanlı dizilerden biri, üstelik yapay değil ve ajitasyondan da uzak duruyor..

Dizi kısaca Rusya, Moldova gibi ülkelerden kandırılarak getirilen kızların nasıl fuhuş çetelerinin ağına düştüklerini anlatıyor. Eva Moldova’da kardeşiyle birlikte yaşayan yeni mezun bir doktor. Oradaki fakirlik yüzünden kardeşi Felicia ile birlikte Türkiye’ye geliyorlar ama burada onları çok kötü bir sürpriz bekliyor: Kadın tacirleri.. Eva zar zor bu adamlardan yakasını kurtarıyor ama kardeşi Felicia onların elinde kalıyor. Dizinin kalanında Eva’nın taksici Adem (Mehmet Ali Nuroğlu), Kuyudibi berberi Tak Tak Arif ve kendini olayların içinde bulan Pınar ile birlikte kardeşini kurtarma çabası ekrana geliyor. Tabii çete lideri Yaman, kadınların bir nevi maması Nur, Yaman’ın otizmli kardeşi Kutlu ve onlarca hayat kadınının yaşadıkları da dizinin içinde yer alıyor..

Oyy amma anlattım ha🙂 Yani vaktiniz varsa açın izleyin, ben bölümlerin çoğunu netten izledim, çok sürükleyici🙂 Son olarak şunu da söyleyebilirim, gerçekten dünyanın dibiyle uçurumun dibi arasında tek bir adım var..

3 Idiots çok uzun zamandır izlemek istediğim bi filmdi. İzledim ve bayıldım!! Bi filmin nasıl hem şahane bi konusu olur, hem güldürür, güldürürken bi de düşündürür hatta ağlatır görmüş oldum, izlemeyenler hiç kaçırmasın derim🙂

Filmin benim için en can alıcı kısmı yıllardır arkadaşlarla konuştuğumuz şeyleri bi de Ranço’nun ağzından duymak ve ne kadar doğru olduğunu bilmekti aslında.. Eğitim sistemi o kadar yanlış ve saçma bi düzen üzerine kurulu ki insan izlerken bile üzülüyor. Yüksek öğrenim demek bi iki kuram okumak, kuramcı adı ezberlemek, sırf geçmek için bi iki aptal proje yazmak mı demek? Seçtiğimiz meslek adına ne yapıyoruz, hiç!! Mezun olduğumuzda bi bakıyoruz sudan çıkmış balık gibiyiz, hiçbir tecrübemiz yok. İşe girsek meslek adına hiçbir şey bilmiyoruz, ayrıca meslekten de soğumuşuz çünkü yıllardır işimiz adına hiçbir şey yapmamışız.. Yazık.. Her sınavdan istisnasız AA alan bi arkadaşıma bunu nasıl başardığını sormuştum. O da samimi bir şekilde dedi ki: “Hoca ne sormuş olursa olsun araya birkaç kuramsal terim, kuramcı adı sıkıştırıyorum, konuyu çok iyi bildiğim izlenimini veriyorum. Hiç okumam oysa!” Alın sistemin durumu!

Filme gelirsek Ranço’ya bayıldım tek kelimeyle! Ranço’nun Raju’nun babasını motosikletle hastaneye götürdüğü sahne mükemmeldi. Adam zaten bi deri bi kemik kalmış bayrak gibi sallanıyordu motosikletin tepesinde🙂 Bi de Farhan’ı komadan uyandırmaya çalıştıkları sahneler çok iyiydi ya, Farhan arada kaynıyordu az daha.. Çok güldüm🙂

Şimdilik aklıma gelen bunlar.. Herkese mutlu günler diliyorum. Mutluluk elde etmesi en zor şeylerden biri çünkü..

 

Mayıs 10, 2012 tarihinde dizi, ft island, müzik içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 14 Yorum.

  1. vaoww, ilk paragraf beni şaşırttı masalcım. iyisin di mi, bi sorun yok? hong ki’nin “nappun yoca” diye ağladığı şarkıyı seçmiş olman da ilginç bi ayrıntı olmuş, ehe😀😀

    suskunlar’ı ben de çok seviyorum. uçurum’a da başlamak istedim ama konusu çok acıklı geldi, fahişeliğe zorlanan kızlar falan, kaldıramam sanırım ben😦 3 idiots’ı ise kore delisi ve birkaç kişide daha gördükten sonra senden de okuyunca izlemek farz oldu🙂 ellerine sağlık😉

    • eheh şaşırttım seni dimi🙂 çok fazla kişisel sorunlarımı yazmıyorum blogda, insanların zaten bi sürü sorunları var bi de benim dertlerimi okumasınlar diyorum.. şimdi iyiyim canım, dedim ya bi sorunu uzatmaktansa ondan kurtulmak daha iyi, uzadıkça kanser ediyor seni yazık ama bi tane hayatımız var yahu🙂 bu süreçte internetim olmayınca çok bunalmıştım ama sayende rahatladım şimdi, rüyalarımdaki prenses’i okuyup deşarj oluyorum🙂

      suskunlar en son gazanfer olayıyla daha fazla ilgimi çekmeye başladı bakalım neler olacak🙂 uçurum seni biraz bayabilir haklısın gözyaşı eksik olmuyor her bölümde ama macera heyecan falan izlettiriyor kendini. sakıza dönmez o da inşallah🙂

  2. Umarım artık iyisindir masal🙂
    Suskunlar ve uçurumu bende takip ediyorum çok heyecanlı diziler. 3 İdiots’ta cidden mükemmel bi filmdi her şeyiyle. 🙂
    Bu arada bi ödülün var blogumda umarım ufakta olsa moral verir🙂

    • çok teşekkürler hoi hoicim, daha da iyi olmaya çalışıyorum..

      oo benim de heyecanla izlediğim iki dizi bunlar. ama uçurum’da en son kutlu’nun kaçırılması olayı da suya düşünce bi sinirlendim ben, sanki dizinin içinde gibi sövdüm bildiğin🙂 şimdiki yapımlar baya etkileyici..

      oo neymiş ödülüm çok merak ettim hemen bloğuna bakıyorum, şimdiden çok teşekkürler canım🙂

  3. sınanıyor muyuz ne! böyle günler için hepimize sabır diliyorum ne diyeyim. yaz gelince keyfim yerine gelir dedim ama olmayınca olmuyor, 3 idiots böyle günlerde çok iyi gidiyor ama haklısın, bende seninle aynı ruh halindeyken izledim…
    canım ben de çok sık uğrayamıyorum, ama sen yine de canın darlaştıkça yaz emi, kesilen parmağı birlikte sararız😉
    çok öpüyorum xoxo

    • gerçekten sınanıyoruz.. sen de böyle diyorsan iyice emin oldum şu an, senin gibi hayat dolu biri de böyle hissediyorsa haksız değilim demek ki.. maddi manevi tüm zorluklar bi anda insanın üstüne geliyor malesef ama baş etmek zorundayız canım. dediğin gibi 3 idiots’ı bile bu modda izleyince üzülecek bi şeyler aradım inan, her şey gönül huzuruyla demek ki.. ( annemin sözü bu da gittikçe ona benziyorum haa🙂 )

      çok sağol canım benim, internetim geldiğimden beri azıcık kafa dağıttım zaten, bize iyi geliyo buralar yaa🙂 sen de arada gel bi şeyler yaz öptüm🙂

  4. ooooooof masal evi o kadar haklısın ki mutluluk elde edilmesi en zor şey…hele ki başkaların da mutlu etmek zorundasın muamelesini görüyorsan.bende bu aralar çok zor zamanlar geçiriyorum ve hiç bir isteğim planladığım gibi gerçekleşmiyor.hem arkadaş hem aile hem öğrencilik hayatında tam tongaya bastığım dönemdeyim.her neyse…seni anlayabiliyorum.3 idiots hakkında yaptığın yoruma sonuna kadar katılıyorum.ben bu filmi herhalde 2 sene önce izlemiştim ve bayılmıştım.vermek istediği mesaj o kadar doğru ki…eğitim sistemi yalnızca anlamsız zorlama üzerine kurulu yok tanım ezberleyin yok teori bu ne ya…kpss’de eğitim bilimi çalışanlar iyi bilir piganet’ler ,blow’lar ,erikson’lar…yok daha bilmem ne bela…tamam önemli şahslar iyi işler yapmışlar kabul…ama yoruyor adamı daha fazlası.onun için 3 idiot bu durumdan veryansın eden herkese ilaç gibi gelecek.ben de senin gibi düşünüyorum ve şiddetle izlenmesini tavsiye ediyorum.
    Bi de masal evi aslında haberin vardır;ancak jang keun suk yeni dizi başladı hatta 15 bölüme geldiler.takip ediyorsan ya da toptan izleyeceğim diyenlerden de olabilirsin; şunu söyleyim kesinlikle dizi hakkında yapacağın yorumları merakla bekleyeceğim.

    • selam gülfemcim, ne güzel bi yorum yapmışsın yaa 3 kez okudum baştan sona. beni anlayan birilerinin olması ne güzel. çok teşekkür ederim..

      sorun da tam dediğin gibi.. başkaları için mi yaşıyoruz meselesi.. birilerine hesap vermek, birilerini mutlu etmek, birilerinin dediklerini yapmak zorunda olmak falan.. insan içine ata ata hasta oluyor, bir süre sonra da isyan edip her şeyi boşveriyor. ben de aynen senin gibi her şeyin üstüme geldiği bi dönemdeyim. mezun oldum, işler yolunda gitmedi, mezuniyet sonrası ayrılık stresi, boşluğa düşme, üstelik kimsenin de seni anlamaması falan filan.. ama atlatacağız canım, çünkü hiçbir kabus ömür boyu sürmez, elbet uyanmak zorundayız..

      3 idiots o kadar bizden bi film ki sanki yaşar gibi izledim. 4 sene neyi neden öğrendiğimi anlamadan okudum ve okuduğum o yüzlerce kuramın çok azını hatırlıyorum şimdi ve hiçbiri işime yaramadı bugüne dek. okudum mu okudum işte, adamların derdi bu, yapmak için yapıyorlar bir şeyleri. sistem değişmedikçe bizden adam olmaz bunu iyice anladım.. bu arada ben de tam bir senedir kpss’ye hazırlanıyorum biliyor musun🙂 piaget, skinner, watson, thorndike uf uf hepsi ezber kaydımda şu an🙂 sen de eğitim okuyorsun sanırım, eğer hazırlanıyorsan Allah yardımcın olsun, işimiz gerçekten çok zor..

      ahh yarama tuz bastın, neredeyse 1 senedir love rain için gün sayıyordum, hatta bölümleri indirmiştim ama olaylar falan derken izleyemedim yalan oldu. ama izleyeceğim aklımda, hatta bölümleri tekrar indirmeye başlıyorum. sukkiyi de nasıl özledim o bana da iyi gelecek🙂 izleyince uzuuun bi yazı yazacağımdan da emin ol🙂

  5. Herkeste bir Suskunlar merakı var ama inatla ben hala başlamadım bakalımmm ne zamana kadar izlemeyeceğim🙂 Uçurum’un reklamını görmüştüm çok önce Mehmet Ali Nuroğlu var diye bakayım demiştim başta ama sonra o da dram gibi görününce hiç takip etmedim başladı mı noldu diye.Aklımda bulunsun bari şimdilik🙂 3 idiot cidden süperdi!! Neler yazmak isterim bu film için ama kelimeler yetmez ki🙂 AL İZ VEL😀😀😀 Hatta internetten baktım şimdi şu kısma bayılıyorum;

    Hayat kontrolden çıkınca,
    Dudakların yuvarlana,
    Ve bir ıslık başla çalmaya,
    Bağırın – Ol iz vel!
    Korkuyla titreyen ürkek kalbin
    yenilmek üzereyse,
    O zaman aldatacaksın onu dostum,
    bu basit yalanla,
    Kalp aptaldır,
    hemen bu büyüye kapılır.

    • aa o şarkı buydu dimi, o sahneler geldi benim de gözümün önüne geldi, çok eğlenceliydi yaa🙂 bi de al iz vel dendiğinde hamile kızın bebeğinin tekme atması olayı, hatta doğduğunda da bu sözü duyup yine tekme atması.. alemlerdi yaa🙂🙂

      suskunlar acayip bi dizi gerçekten, ilk bölümleri dram ağırlıklıyken şimdi kaçma kovalama revaçta. neler olacak ben de merak ediyorum. yazın falan izlemeni tavsiye ederim.. uçurum’a ben de mehmet ali nuroğlu var diye baktım başta, çemberimde gül oya’dan beri hayranıyım🙂 dram bi yana dizi kurtulma çabasını anlattığı için macera falan ön planda. boşta kalırsan bi bak derim, biz kardeşimle tüm bölümlerini -ki her bölümü 2 saat Türk dizisi- bi günde izledik netten, öyle sürükleyici🙂

  6. Selam Çok sevgili Masal Evi sahibesi güzel insan!🙂 LEE HONG Ki nin sesinden Girls dont know u dinlerken aklıma geldiniz. Aklıma gelmişken de size yorum yazmak istedim. Uzun zamandır meşguliyetlerimden ötürü bloğunuza yorum yazma fırsatı elde edemedim. Ama her zaman bloğunuza girip acaba bugün ne yazmış, diye baktım. İnş. yakında moraliniz düzelir de ben de o güzelim yazılarınızdan mahrum kalmam. Yazınızı mutluluk hakkında bir cümleyle bitirmişsiniz.. Bazen bende sizin gibi düşünsem de bu fikrim çok değişkenleşiyor. Mutlu olmak sanıldığı kadar zor mu sizce? Şuan buna inanmıyorum. Bu kadar zor olamaz değil mi? Olmamalı…Size bu yorumu yazarken şuan kendimi çok mutlu hissediyorum. Üstelik sizi ne kadar tanıyorum ki? Sadece yazdıklarınızı okumuş, yüzünüzü görmemiş bir kimseyim. Demek ki mutluluk pek tanımadığın birinin yazdıklarına dair bir şeyler yazarken yüzünde içten bir gülümseme oluşturacak kadar kolay bir şeymiş aslında. 🙂 Kulağımda HONG Kİ.. Eee daha ne olsun der gibiyim şimdi . Size hayat boyu eteğinizden dökülüp etrafınızdakileri aydınlatmaya yetecek kadar çok mutluluk diliyorum ..🙂 MUTLULUK ELİMİZDE… Bu mevzuyu Smiling Pasta dizisinden bir replikle bitirmek istiyorum: SADECE GÜLÜMSE, ÜSTESİNDEN GELEMEYECEĞİN HİÇBİR ŞEY YOK!
    SUSKUNLAR dizisini ben de beğenerek izliyorum zaten takip ettiğim 2 Türk dizisi var: Suskunlar ile Leyla ve Mecnun.. ÖYLE 4 – 5 sezon süren diziler genelde sıkıcı geliyor bana. O yüzden bizimkilerin yaptığı dizileri pek sevmem. İnş. bu iki dizinin de cılkını çıkarmazlar.
    Son olarak da hayatımın en mükemmel ötesi birkaç filmlerinden biri olan 3 idiots a değinip sizi de fazla sıkmadan ayrılayım buradan diyorum.. O nasıl bir filmdir ya! Tadı damağımda kaldı diyebileceğim , bunu derken de bir an dahi düşünmediğim bir film. Eğitim sistemi hakkında benim düşündüklerimin hemen hemen hepsini söyledi Ranço.. Ezberci eğitime karşıyız, deyip sadece yerinde sayanlardan çok farklıydı. Kendi olup kimseyi taklit etmediği için çok farklıydı. Bu konuda dediklerinize katılıyorum . İnsanlar mezun olduktan sonra ezberledikleri kuram adlarını ekmek arası yapıp mı yiyecekler? Hah! Çok saçma! Aslında bu eğitim sistemiyle ilgili saçma bulduğum tonla şey var ama ŞİMDİLİK boşverip konuya dönüyorum. Benim en etkilendiğim sahne de farhan ın intihar ettiği sahneydi. Çok üzülmüş, o müdürün kafasını vücudundan koparıp onunla basketbol oynamak istedim🙂 Bitişi de bir harikaydı.. Filmin müzikleriyse müthişti.. Hint müziklerinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum.
    Kalp Hırsızı hikayenizi de bitirdim bu arada uygun bir zaman bulsaydım ona da yorum yapmak isterdim. Şu kadarını söyleyeyim güzel sonlandırmışsınız. Beğendim. Kimsenin üzülmemesi hikayenin artı yönü..🙂 Artık veda vakti…
    Yazdıklarımla sizi yorup sıkmamışımdır umarım. İlk başta yazdıklarım benim nacizane fikirlerimdi. En yakın zamanda yeni bir yazınızı bloğunuzda görmek beni olduğu kadar diğer okuyucularınızı da çok mutlu edecektir.🙂 Saygılarımla.. HADİ EYVALLAH!!!

  7. selamlar hayalperest^^

    şu anda yüzümü nasıl güldürdün inanamazsın, o senin güzelliğin canım benim.. son günlerde hayatımda her şey o kadar kötü gidiyor ve güzel şeyler duymaya o kadar ihtiyacım var ki sözlerin bana ilaç oldu.. var ol..

    ben de senin gibi küçük şeylerle mutlu olan bi insanım aslında. hong gi’mizin bi şarkısı, jang geun suk kuzusunun bi gülüşü beni mutlu eder mesela.. ama gerçek hayat gerçekten acımasız, insan çok aciz.. bazen öyle kararlar veriyoruz ki birkaç ay sonra ne olacağını düşünmüyoruz bile. sonra pişmanlıklar, kararsızlıklar falaan filan.. bildiğim tek şey huzurun tek gerçek kaynağı huzurlu ve mutlu bi aileden geçiyor. ailen seni seviyor koruyorsa, onların varlığı kalbini ısıtıyorsa diğer her şey teferruat kalıyor. umarım hepiniz böyle bi ortama sahipsinizdir, hepinizin gözlerinden tek bir damla düşürmez Rabbim..

    suskunlar’ın son bölümlerini kaçırdım sayılır, biraz uzadı sanırım, ya da ben 16 bölümlük Kore dizilerine alıştığım için dizilerden hemen sıkılıyorum artık🙂 sezon finali ilginçti ama, merakla bekliyorum yeni sezonda neler olacak bakalım..

    3 idiots benim hayatımda izlediğim enn güzel filmlerden biri gerçekten. oyuncular, espriler, vermek istediği mesaj.. bugüne kadar izlemediğim için çok pişman oldum inan.. ben de kuram ağırlıklı bi bölümde okudum ve ranço’nun söylediklerini haykırmamak için 4 yıl boyunca kendimi zor tuttum.. ülkemizde eğitim sistemi gerçekten bi felaket:/ filmin müzikleri de bombaydı haklısın hele ol iiz veeeeel şarkısı süperdi🙂

    kalp hırsızını çok mutlu bi sonla bitirdim çünkü ben mutlu sonları gerçekten çok seviyorum🙂 Kore dizilerinde bile kötü son görünce etkisini atamıyorum üstümden, bkz: sorry i love you😦

    ben de bloğumu, sizleri, yorumlarınızı çok özledim, bu yaz böyle olacak ama yakında bomba gibi döneceğim inşallah🙂 dizi listemi de yaptım hepsi izlenmeyi bekliyor🙂 bu güzel yorumun için çok teşekkürler canım, kendine iyi bak. görüşmek üzere^^

  8. Selam! Sizi mutlu edebildiysem ne mutlu bana🙂 Huyum kurusun sözlerimde hep ilaç gibi gelir insanlara ne yapalım kader işte🙂 hah! Şaka şaka..:)
    Evet kararsızlıklar çok kötü cidden. Onun yerine bir karar verebilmeye çalışmalı insan. En kötü kara bile karasızlıktan iyidir, diye boşuna dememişler. İnş verdiğiniz karalardan hiç pişman olmazsınız.. Bomba gibi dönmenizi 1 değil 2 değil 3 değil 4 hiç değil tam 5 gözle bekliyor olacağım.🙂 ( Beni bezdiren iğrenç bal reklamlarına atıfta bulundum🙂 )
    Çıkacağım seyahatten dönünce ilk işim 5. bölümünde bırakmak zorunda kaldığım MİSA yı bitirmek olacaktı .. Bu arada sonu üzgün bitiyor demişsiniz. Ben bilerek baktığım her yerde sonunu okumamıştım. Tüh! Gerçi zaten tahmin etmiştim.. Çok acıyacak mı acaba doktor hanım ?🙂
    Ft. Island ın Heartache şarkısını bilmiyordum. Dinledim . Güzelmiş. Yolculuğumda bana eşlik edecek Ft. Island şarkılarından oldu. Neyse, her zaman ki gibi uzattım. Sizde kendinize çok iyi bakın. Unutmayalım: OOOLL İİİS VEEEEEELL!🙂 MUTLU GÜNLER !🙂 HADİ EYVALLAH!!!

    • hay Allahbilmeden spoiler verdim sanırım. ama MİSA ne olursa olsun izlenir sen merak etme, hemmen devam et derim ben🙂

      ay o bal reklamları beni de çıldırtıyor haklısın🙂 ve son olarak ft island yolculuk için süper seçim diyorum. honggi’siz bir yolculuk düşünülemez!!

      kendine çok iyi bak canım^^

Bir Cevap Yazın

