Kpop Zamanı: En Güzel Klipler:)

Yine yeni yepyeni bir mim yazısı ile bloğuma girmiş bulunmaktayım.. Sevgili Harmony beni şu yazısında mimlemiş. Çok fazla klip izlemeyen biri olsam da (Ft Island klipleri dışında tabii^^ ) aklımdakilerden güzel bir derleme yapayım dedim.. Bakalım hangi şarkıların klipleri beni kendisine aşık etmiş 🙂

 ✿✿ NEŞELİ ✿✿

“Love Girl” izlediğim en neşeli kliplerden birisi. Ayrıca klip birçoğumuzun gizli fantazisini ortaya çıkardı: Posterini assam bana da gelir misin Yong Hwa-sii 🙂

Koreliler grup olayını iyice abarttılar, bir grupta bu kadar üye olur mu yaa o.O SNSD isimli oldukça ünlü grubumuzun “Gee” adlı klibinin de gerçekten çok hoş bir enerjisi var. Hem bu şarkı vakti zamanında Lee Min Ho’nun en sevdiği şarkıymış, duyrulur 🙂

 Yaa şu küçücük çocuklara bi bakar mısınız 🙂 Hepsi en fazla lise çoğunda olan bu tatlı şeyler kendileri gibi tatlı bir de klip çekmişler şarkılarına.. Oyyşş 🙂 Karşınızda Boyfriend ve şarkıları “Boyfriend”^^

  ♥♥ ACIKLI ♥♥

Ahh bu klibimizin hikayesi de kendisi kadar acıklı. Öyle ki ülkesinden kilometrelerce uzakta, Türkiye’de nelere maruz kaldı zavallı klip, ne korkunç arabesk şarkılara fon oldu garibim 😦 Oysa “Kiss” isimli grubumuzun “Because I am a Girl” şarkısı ne de güzel gitmiş bu klibe.. Klipte sevdiği kız için çok büyük bir fedakarlık yapan harbi bir oppamız mevcut, kendisi Shin Hyun Joon. Bu çocuğun hangi dizisini, filmini izlesem hep bi fedakarlık yapıyor zaten. Yeter artık, bi kendini düşün be canım 🙂

Sıra geldi benim tatlı kuzularıma. Her kategoriye bir adet Ft Island klibi koymamak için kendimi çok zorlasam da “Thunder”ı es geçemedim. Burada bizim bıdık barda tanıştığı bir kızla ertesi gün okulda karşılaşıyor. Ve kız kim tahmin edin: Okula yeni gelen öğretmen!! Dizi gibi klip valla, kalanını da buyrun siz izleyin 🙂

Bu klibi çook eskiden izlemiştim, tabii o zamanlar Lee Seung Gi’yi tanımıyordum ama klip çok hoşuma gitmişti. Yalnız Lee Seung Gi de tanınacak gibi değil haa, şu saçlara, kılığa bi bakın, çekingen bi liseli beyimiz 🙂 Aşkı için epey zorluk çeken, dayaklar yiyen kuzumuzu buyrun bir de siz izleyin 🙂 Difficult Words to Say karşınızda^^

 ❤‿❤ ERİTİCİ ❤‿❤

Bu kategoride oyumu SS501’den yana kullandım, “Song Calling For You” klibine hem de.. Mekanlar çok güzel, çocuklar oy oyy, şarkı deseniz harika 🙂 Bu klip çok iyi yaa! Canlı performanslarını da izlemenizi tavsiye ederim, oradaki dansları da çok tatlı^^

Gummy isimli şarkıcıyı pek tanımam hatta hiçç 🙂 Ama Nilü‘nün bloğunda karşılaştığım bu klibe bayıldım, dizilerdeki soğuk hallerine inat Kim Hyun Joong bu klipte harikalar yaratmış, nasıl tatlı gülüyor, gel de erime 🙂 “As a Man” şarkısı da çok güzel gerçekten..

 ◠‿◠ ETKİLEYİCİ ◠‿◠

Big Bang’in bu klibini çok seviyorum, çekim teknikleri, mekan falan şahane. “Love Song” da çok iyi bir şarkı ayrıca 🙂

 Cn Blue’dan bir klip daha koymasam olmaz şimdi 🙂 “First Step” hareketli ve bir o kadar da etkileyici bir klip..

  ^o^ ŞAŞIRTICI ^o^

Her yazımda bu klipten bir kez bahsetmesem olmaz herhalde, “Hello Hello”yu çok seviyorum ama napim 🙂 Klibin neden şaşırtıcı olduğuna gelirsek, sonunda Hong Gi ölüyor mu ölmüyor mu ona bir türlü karar veremem beni şaşırtıyor. City Hunter’ın yönetmeni gibi birileri çıkıp bi açıklama yapsın yeter artık ama 🙂

Bu klip te Oh Won Bin kuzusunun aylar sonra sahnelere tekrar döndüğü klip: “I Love You and I Love You Again”.. Buradaki tarzı, şarkısı her şeyi beni çok şaşırtmıştı. Ft Island’daki tarzının o kadar dışında ki..

Benden bu kadar.. Bunlar dışındaki “Tıpkısının Aynısı” kategorisi için çok düşünsem de bir klip bulamadım 😦 Artık onu da bu mimi pasladığım arkadaşlar düşünsünler diyor ve mimi sevgili cadımız Oh Yoon Joo ile kaktüs çiçeğimiz Makino‘ya paslıyorum.. Kolay gelsin çingular 🙂

Mart 31, 2012 tarihinde ft island, müzik, mim içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 7 Yorum.

  1. Mimi öpe koklaya karşılıyorum ^^ Çok severek yazacağımdan emin olabilirsin cnm 😀

    Hyun Joong dolu bir mim yazısı gibi geldi bana (: Bu çocuğu doğal bulamıyorum bir türlü (: Gummy klibini ilk izlediğimden beri her gördüğümde kız ölsede kurtulsak demişimdir (: Genelde hastalıklı kızları canlandıran aşüfte doğal olarak antilerimden biri (: Utanmadan birde Danny’me kankalık yapıyor (:

    Gece gece müzik ziyafeti iyi geldi ellerine sağlık (:

    • çok teşekkürler canım, yazını merakla bekliyorum^^ KHJ’un farklı bi tarzı var yaa seven çok seviyor sevmeyen de sevemiyor bir türlü 🙂 ama dizilerde falan çok doğal değildi haklısın, en az kim jae joong kadar kötüydü oyunculuğu, ya da hangisi daha kötü bilemedim valla 🙂
      hastalıklı kızlara ben de uyuzum sorma, Türk filmleri bitti Kore dizilerinde karşımıza çıktı zilliler 🙂

  2. Tam senlik mim heee, ben çok pis cahil kaldım ama olsun 😀 bu sayede kpop semalarına açılırım bana da iyi gelir, bu arada bir şey farkettim, bu mimi hazırlayan diğer arkadaşlarda bakıyorum da benim bildiğim şarkılar ya, senin F.T.Island, CNBlue ve SS501 sevginden ya da diğer arkidişlerin SuJu yada BigBang sevgisinden 😀 sayenizde güzel bir altyapı yapmışım mimleri okuyunca anladım 😀
    seçtiğin kliplerde birbirnden güzel masalım hele ki as a man’da Kim Hyun Joong adlı geniş omuzlu oğlanın ( 🙂 ) hoj tavırları beni bitirdi neyseki son anda kafasını bir yere çarptı da namja gb davranabildi 😀

    • oyy makinom hoşgeldin, yoktun bayadır, sevindim yorumunu görünce 🙂

      ya aslında bend e öyle kpop gruplarını diğer fanlar kadar iyi tanımıyorum, ft island sevgim belli zaten, yong hwa sebepli cn blue dinlerim, hyun joong görmek için de bikaç ss501 klibi… ohoo ben de baya izliyormuşum haa 🙂 bi de dediğin gibi twitterda arkadaşların paylaştığı videolara bakıyorum arada, kpop vizyonum gelişiyor. ama öyle dıptıs elektro tarz şarkıları kafam kaldırmıyor yaa yaşlıya bağladım iyice. yanık sesli hong gi iyidir 🙂

      gummy’nin klibi çok tatlı yaa, khj dizilerinde gülmediği kadar gülmüş en azından. maşallah tütütü 🙂 namja gibi davranması için de anca kafasını çarpması lazım zaten yoksa işi zor 🙂

  3. harmonyhalmeoni

    Unnim ellerine sağlık, çok güzel olmuş. :):):) İçlerinde ne kadar çok izlemediğim varmış bu arada, şaşırdım. 😀 Özellikle (daha önce izlemediğimden dolayı bana kızabilirsin ama ^^”) Thunder çok güzelmiş, yeni gördüm… ^^” Hakikaten film gibi klip, çok hoş. Öğretmeni çıkması da ayrı bir alem. 😀 Yalnız diğer kıza üzüldüm, garibim yaa.. Bir de iftiracı dedi utanmadan. “Sen yaptın, sendin değil mi?” Ya hayır, o yapmadı, ne diye günahını alıyorsun sen onun yaaa?! T__T A Song Calling For You, As A Man de çok güzelmiş, onu da yeni izledim. Diğer seçimlerine de bayıldım. Ne diyebilirim ki, emeğine sağlık. ^__^ Mimi yanıtlamana da çok sevindim. 🙂 Teşekkürler. ^^

    • çok teşekkürler kuzum senin de ellerin sağlık 🙂 hiç kızar mıyım sana aşkolsun 🙂 thunder güzel klip yaa dizi gibi.. hong gi zaten bi damlacık çocuk bi de öğretmeniyle çıkıyor yirim 🙂 ama kıza iftira atması güzel değildi gerçekten, o da diğer elemanla takıldı ama o da çok tatlı 🙂

      zevkle yazdım bu mimi.. rica ederim

  1. Geri bildirim: MiM: Her Eve Lazım Kpop Şarkıları | Kaktüs Çiçeği

Yorum bırakın