Günlük arşivler: Nisan 3, 2011

Oh Won Bin Ft Island’ı bırakmış meğerse..

Ft Island severler bilir.  Wonbin’den öncesi farklıdır, sonrası farklı. onun gidişinden sonra grup hiçbir zaman eskisi gibi olamamıştır, olamayacaktır da.. şarkıları ne kadar güzel olursa olsun, o şarkıların bir yanı eksiktir her zaman.. çünkü asıl sahibini yitirmişlerdir..

daha önce de bahsetmiştim, ben Ft Island ile tanıştığımda Wonbin çoktan gitmiş meğerse,  bunu ancak 2 ay sonra öğrenebildim ve gerçekten çok üzüldüm. çünkü o başkaydı. neden derseniz,  grubun vokalisti Hong Gi her zaman neşeli, sevimli, romantik yönünü yansıtır dinleyenlerine. tatlı çocuktur o kısacası. ama Won Bin öyle değildir. o grubun asi çocuğudur. bir şarkıya dahil olduğu an o isyankar yanını belli eder zaten. iste bu yüzden bu ikili ayrılamaz bir bütündür aslında, biri daima aşk acısı çeken romantik çocuk, diğeri ise acı çekse bile belli etmemeye çalışan isyankar çocuk..

Won Bin farklıdır, mesela canı istemezse kimse onu güldüremez, havasında değilse şarkıları berbat söyleyebilir, kimi konserlerde varlığı bile hissedilemez hatta, bir köşede gitar çalar sadece, arada bir de zor duyulan sesiyle şarkılara eşlik eder.. insanlar beni sevsin, beğensin takıntısı yoktur kendisinde, neyse odur kısacası.. ama havasındaysa sesi 180 derece değişir, gürleşir, her daim gülümser, ama yalandan değil, içinden geldiği için.. nereden biliyorsun derseniz, onlarca konserini izledim grubun. artık onları çok ama çok iyi tanıyorum. özellikle Won Bin’i..

yukarıda görülen son şarkısıyla beraber WonBin gruba veda etmiş meğerse.. grup üyeleri ağlamaktan şarkıyı söyleyemiyorlar, ki izlemiş olanlar bilir, buradaki “the one” şarkısı grubun 5 üyesinin de en mutlu olduğu klibin şarkısıdır. sanırım bu yüzden sahnede hepsine ayrı bir dokunmuş bu şarkı..

ikilinin bu resmini çok seviyorum, ne olursa olsun dost oldukları izlenimini veriyor bana. her neyse, Won Bin sonunda geri döndü. geçen Kasım ayının 11’inde “i love you and i love you again” adlı bir solo single çıkardı. bu albüm benim beklentilerimi pek karşılamamış olsa da dönmesinin vermiş olduğu sevinçle “aman döndü ya o yeter” dedim sadece. daha sonra ise yakın zamanda “c’mon girl” adlı Japonca bir single daha çıkardı. şarkı her neyse de, klibi izleyince açıkçası çok şaşırdım. benim cool, karizmatik Won Bin’im etrafı kızlarla sarılı bir biçimde şarkı söylüyor, adeta piyasadaki sıradan popçulardan biri olmuş, o asi ruhundan eder kalmamış. her ne kadar boyuyla, posuyla, kaslarıyla klipte hoş görüntüler sergilemiş olsa da, ben eski Wonbin’imi istiyorum:(

işte bu da bahsettiğim klip;

yazımın bu son kısmında grubun “cling” şarkısını paylaşmak istedim. çünkü Hong Gi- Won Bin ikilisinin en uyumlu olduğu, birbirlerini en güzel tamamladıkları şarkı bu diye düşünüyorum. şarkıyı dinleyenler neden bahsettiğimi anlayacaklardır. işte böyle eski şarkılarla yetineceğim artık, yapacak bir şey yok. bu arada şarkı grubun Tokyo konserinde 2007 yılında söylenmiştir. buyrunuz;

Hong Gi “Snow Flower”ı söylerse..

bu videoyu geçen sene yine tesadüfen bulmuştum. ben ki misayı izledikten sonra snow flower’ı her duyduğumda gözleri dolan biri olarak bu şarkıyı bir de Hong Gi’den dinleyince gözyaşlarımı tutamamıştım.. o büyüleyici sesiyle yine harikalar yaratmış.. aslında her şarkının orijinal versiyonu dışında bir de Hong Gi versiyonu olsa ne güzel olur benim için.. öyle olunca da şarkıların aslını bir kenara atarım ben kesin, kendimden biliyorum:)